przemsiem Napisano 14 Listopad 2011 Autor Share Napisano 14 Listopad 2011 Witamod niedawna mieszkam w okolicy Krasocina, jestem nowy w temacie poszukiwań, jeżeli zna ktoś te okolice, to proszę o info: czy są w okolicy w.w miejscowości miejsca w których lepiej się z wykrywką nie pokazywać , ( chodzi mi o miejsca archeologiczne ) . Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemsiem Napisano 17 Listopad 2011 Autor Share Napisano 17 Listopad 2011 Szkoda, że nie ma nikogo z tych okolic, przydałby się kompan na wspólne wypady, mam proximę, samochód i sporo wolnego czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koleś Napisano 21 Listopad 2011 Share Napisano 21 Listopad 2011 W okolicy Krasocina jest tyle stanowisk archeologicznych że praktycznie nie maiejsc gdzie można spokojnie szukac !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemsiem Napisano 21 Listopad 2011 Autor Share Napisano 21 Listopad 2011 No to mam pecha, trzeba będzie jeżdzić dalej. Koleś, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koleś Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 Konkretny wykaz stanowisk dostaniesz w urzędzie Gminy Krasocin jeśli cię to naprawde interesuje !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemsiem Napisano 22 Listopad 2011 Autor Share Napisano 22 Listopad 2011 Nie wiedziałem że urząd gminy może takiej informacji udzielić, w najbliższym czasie się tam wybiorę, dzięki.Koleś, skąd tak mniej więcej Jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koleś Napisano 23 Listopad 2011 Share Napisano 23 Listopad 2011 Mniej więcej w promieniu 20 km !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...