Gość Napisano 25 Lipiec 2002 Napisano 25 Lipiec 2002 Witam szanowne grono odkrywców.No i już szlag trafił mojego nowego Cyklopa. Teraz za każdym, nawet najlżejszym drgnięciem piszczy jakby na coś trafił. Dotknięcie przewodu wychodzącego z cewki powoduje chyba zwarcie, i daje sygnał o różnej tonacji. Teraz pozostaje mi tylko wymiana cewki. Czy inni posiadacze Cyklopów tak jak ja nie dostali na swój sprzęt gwarancji? Ile może kosztować cewka do Cyklopa? Czy ktoś miał już jakieś problemy z tym sprzętem? Pozdrowienia dla wszystkich. Hydro
Gość Napisano 25 Lipiec 2002 Napisano 25 Lipiec 2002 przeciez na taki sprzet zawsze sie bierze gwarancje!!!!
Gość Napisano 26 Lipiec 2002 Napisano 26 Lipiec 2002 Zamawiając telefonicznie sprzęt pracownik firmy uzasadniał brak gwarancji tym,że Cyklop jeszcze nie jest w seryjnej produkcji.
Gość Napisano 26 Lipiec 2002 Napisano 26 Lipiec 2002 Szanowny kolego poza gwarancją istnieje tak zwane prawo rękojmy i sprzedawca musi Ci naprawić sprzęd na swój koszt, lub dać nowy wolny od wad niezależnie czy wystawił Ci gwarancje czy też nie. Musisz tylko wykazać że to u niego kupiłeś wykrywacz np posiadająć paragon. Jak się nie czujesz na siłąch walczyć z sprzedawcą, udaj sie do jakiejś federacji konsumenckiej. No i zrób gadzinie dobrą reklamę w lokalnej prasie, powodzenia.
Gość Napisano 30 Lipiec 2002 Napisano 30 Lipiec 2002 Zapraszamy kolegę do kontaktu z nami. Zapewne sonda była wadliwa (każdemu producentowi zdarzaja sie takie potkniecia...)Wymienimy na nową bez pobierania jakiejkolwiek opłaty.Przypominam telefon- 0(-)58 6656124 lub 0 502 791 892
Gość Napisano 30 Lipiec 2002 Napisano 30 Lipiec 2002 Drogi Kliencie.Zwykle, kiedy następuje awaria zakupionego sprzętu należy najpierw skontaktować się z producentem lub sprzedawcą, a dopiero później wylewać swoje żale na forum. Szanownego klienta upraszamy o weryfikację podanego adresu mailowego, gdyż wysłana od nas wiadomość wróciła z komunikatem, że takiego adresu nie ma!!!
Toper Napisano 30 Lipiec 2002 Napisano 30 Lipiec 2002 Może za tym kryje się konkurencyjna firma, która produkuje kiepskie wykrywacze lub firma, która sprzedaje sprzęt zachodni. Bardzo łatwo popsuć komuś dobrą opinię, a taką cieszą się wykrywacze Cyklop i Cyklop 2.
Red alf Napisano 30 Lipiec 2002 Napisano 30 Lipiec 2002 Od kiedy pamiętam to na Cyklopa zawsze była gwarancja, a narobić smrodu wokół dobrej firmy bardzo łatwo i prosto, musi to być konkurencja albo jakiś że łagodnie powiem zazdrosny o czyjś wypracowany sukces jakim jest Cyklop. Używam Cyklopa 1 od dłuższego czasu i złego słowa na ten wykrywacz powiedzieć nie mogę, ani na firmę. Moge im tylko życzyć jeszcze lepszych sukcesów na polu produkcji wykrywaczy .Pozdrowienia dla całego Start System'uZadowolony użytkownik.
Gość Napisano 30 Lipiec 2002 Napisano 30 Lipiec 2002 Potwierdzam, Zgłosiłem drobną awarię i na razie pełna współpraca i gotowość do naprawy wykrywacza przez producenta. Zresztą zarówno słowność jak i jakość sprzętu na najwyższym poziomie. Podejrzewam że serwis gwarancyjny również.Pozdrawiam
Gość Napisano 11 Sierpień 2002 Napisano 11 Sierpień 2002 ja dostałem gwarancje , a w przypadku drobnego defekty pełen i szybki serwis
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.