snopek07 Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2011 Witam,chciałem się zorientować czy w Gubinie jest wielu poszukiwaczy. Kto z Was jest z Gubina? Jeżeli o mnie chodzi to od niedawna tu mieszkam. Wcześniej mieszkałem w Lubsku i tam od czasu do czasu chodziłem z fisher'em f2. Teraz posiadam zachwalanego Rutusa Proxime... Nie mam dużego doświadczenia w kopaniu" i chętnie bym się dołączył do kogoś by się czegoś nauczyć, dowiedzieć. Uważam również, że poszukiwania w grupie mogą być znacznie ciekawsze. Wykrywacz kupiłem, gdyż nie miałem żadnego hobby, a poszukiwania uznałem za ciekawe i zdrowe. :) Znajdując jakiś przedmiot można powiększyć swoją wiedzę przy jego identyfikacji i poznawaniu historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snopek07 Napisano 28 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2011 Nikt? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal82 Napisano 28 Styczeń 2011 Share Napisano 28 Styczeń 2011 Proponuje Ci skorzystac ze stronki POZNAJMY SIE" ,moze kogos dorwiesz ;} Pozdr... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snopek07 Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2011 Ok. napisałem do jednej osoby. Zobaczymy czy się odezwie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal82 Napisano 29 Styczeń 2011 Share Napisano 29 Styczeń 2011 Ja to jestem z MODLINA,ale jak sezon sie zacznie,to zapraszam w teren ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snopek07 Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2011 Ziemia teraz jak skała? Mam zamiar jutro gdzieś się przejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...