levin Napisano 5 Październik 2010 Autor Share Napisano 5 Październik 2010 Poszukuje kompana do wspólnych poszukiwań w Zielonej górze i okolicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 8 Październik 2010 Share Napisano 8 Październik 2010 heja jestem z ZG z chęcią nawiąże kontakt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 8 Październik 2010 Share Napisano 8 Październik 2010 weekend tuż tuż pogoda pikna więc aż się prosi by wyruszyć w teren... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
levin Napisano 8 Październik 2010 Autor Share Napisano 8 Październik 2010 Witam witam, ja niestety na weekend kopie pod Głogowem, ale jak najbardziej jestem zainteresowany. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
małrer Napisano 8 Październik 2010 Share Napisano 8 Październik 2010 jestem z pod zielonej,z czym śmigasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 10 Październik 2010 Share Napisano 10 Październik 2010 to musimy się spotkać na jakiś wspólny wypad...ja mam proxime... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
małrer Napisano 10 Październik 2010 Share Napisano 10 Październik 2010 ja mam proxime 2 obecnie w naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 i co cisza ??? coś robimy razem ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
małrer Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 Robimy tylko niech wykrywke dostanę z naprawy.Co kopiesz kolor militarka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...