elprzemko Napisano 20 Sierpień 2010 Autor Napisano 20 Sierpień 2010 Który lepszy na Kolorek: 1. Minelab Severeign GTA , czy 2. Fisher F70 ? Co polecacie i Dlaczego ? Z góry DZIEKUJE ( Militarka też mile widziana)
GMC Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Witam.Jakiś czas temu także miałem taki dylemat i nikt z forum nie udzielił żadnej odpowiedzi.Wybrałem F70 i jestem zadowolony ,super wyważony fajnie leży w dłoni,bardzo czuły aż do irytacji,bardzo ekonomiczny(cztery paluszki).Co do do Minelaba to nie mam doświadczenia Fischer jest moim pierwszym wykrywaczem.Pozdrawiam
damiani Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 Chyba kolega miał na myśli GT (a nie Grand Thief Auto) ;)
DJ MHz Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 Minelab, wielu jego właścicieli to potwierdzi!
damiani Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 Kol. DJ MHzWielu też potwierdzi że to sprzęt ważący 'tonę' (nie dla wszystkich) i męczący rękę niemiłosiernie ze względu na wagę i słabe wyważenie.Z pewnością wieloczęstotliwościowość pomoże w trudnych glebach ale moim zdaniem F70 to lepszy wybór na kolor.Lżejszy, dobrze wyważony, praktycznie tak samo skuteczny jak F75 tylko brak mu trybu statycznego, mało prądożerny z wyświetlaczem pomagającym identyfikować co leży pod sondą.
pako151515 Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 GT zawsze, można przypiąć do paska (elektronike) i biegać. Jeżeli nie masz doświadczenia to nie gadaj:) Ja mam Muskeetera i jego wagę nie odczuwam dlatego, że mam tak przypięta elektronikę. Fisher też dobra sprawa ale nie będzie na pewno tak mocny jak sover. Pozdrawiam