jasielniki Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Czołem Chłopy! Zwracam się do wszystkich kolegów,którzy będą potrafili udzielić fachowej odpowiedzi na temat opisany poniżej.Od niedawna posiadam proxsimę,wcześniej latałem z fisherem F4 po którym zostały mi nowe baterie 9V- 20 szt.Proxsima jak wiecie śmiga na 6-u paluszkach 1.5V wpiętych w magazynek co teoretycznie daje 9V. Bieguny elektryczne wychodzące z magazynka są identyczne-(wielkość rozstaw )jakw baterii 9V. J teraz pytanie,czy proxsima będzie działała na baterii 9V a co najważniejsze czy bateria 9V nie zniszczy elektroniki?Jeżeli rozbawiło kogoś moje pytanie to proszę o wyrozumiałośćnie jestem elektronikiem ani elektrykiem.Z góry dziękuję za poważne odpowiedzi.A tak na marginesie to macie jakiś sposób żeby wykończyć zimę?Codziennie rano słyszę dochodzący z gór lament nieodnalezio-nych świadków historii a śnieg komplikuje akcję ratowniczą.
Junak83 Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Witam teoretycznie powinno działać, ale baterie 9V mają mała pojemność i na jednej byś za długo nie pochodził musiałbyś dać dwie równolegle. Po za tym za dużo trzeba by kombinować z umocowaniem tych baterii. Nie wydaje mi się to zbyt opłacalne.
pawciopawcio2 Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 moze i bedzie chodzic na tych 9v ale bardzo krótko.chciałem jeszcze cie zapytac dlaczego zmieniłes sprzet z fishera na proxime
jasielniki Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Zmieniłem fishera na proximę z kilku powodów:- koniec gwarancji fishera- większy zasięg w proximie - tryb jednoczesny w proximie - dobra cena za to co proxima potrafiDodam jeszcze że fisher był moim pierwszym wykrywaczem,chodziłem z nim dwa lata, ostro chodziłem i nie powiem o nim nic złego.