Landrover Napisano 5 Marzec 2010 Autor Share Napisano 5 Marzec 2010 Witam, szukam zainteresowanych na wspólne wypady w teren, zawsze to raźniej jest. Zmieniłem miejsce zamieszkania i miło by było poznać kogoś z baraży z tego terenu, ( Trzebnice –okolice).Pozdrawiam: landrover66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwejk4 Napisano 18 Kwiecień 2010 Share Napisano 18 Kwiecień 2010 siemka jestem z chocianowa nowy w fachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wasylek Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 Ja jestem z Chojnowa. Jak chcesz gdzieś jechać to pisz.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwejk4 Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 na razie czekam na wykrywkę ale chętnie może jakieś propozycje na długie wolne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pastuszek Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 obligatoryjnie budziwojów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Landrover Napisano 4 Maj 2010 Autor Share Napisano 4 Maj 2010 Można zorganizować jakiś wspólny wypad . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwejk4 Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 naturalnie zapraszam taka mała grupka i czeszemy wszystko:) my z wasylkiem na niedziele jak na razie planujemy myślę ze nie będzie problemu 16136954 moje gg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rabat Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 a może się pochwalicie co wyczesaliście w okolicach Legnicy i Chojnowa??pozdrowienia z Legnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...