tamitu Napisano 25 Luty 2004 Autor Napisano 25 Luty 2004 czy ktoś może pomóc w identyfikacji tego przedmiotu:gładkolufowy o kalibrze 12.7mm
Monsun Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 Kurde Gumbas, rakietnica to nie jest na pewno. Wydaje mi się, że jest to jednostrzałowy Laufeuchex produkowany m.in. we Francji oraz Belgii.PozdrMarcin
Romel79 Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 musze cię rozczarować , ja ten sprzęt miałem w rękach jakiś czas temu i napewno to jest rakietnica , wygląda troche dziwnie bo jest otwarta , a pozatym jest centralnego zapłonu więc twoja opinia jest napewno błędna
gumbas Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 Nie znam się dobrze na broni, ale wydaje mi się, że jest to rakietnica. Obok daje zdjęcie z gazet wojennych jest tam przedstawiona rakietnica typu Walther.
mietek Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 Rakietnice nie miały 12,7 mm!!!Raczej pistolet typu salonowo-sportowego, podobne na:http://site.voila.fr/collectionarme/salon.htmJednak nie amunicja Lafeuchaux, bo jak napisano ten wygląda na centralny.
Romel79 Napisano 25 Luty 2004 Napisano 25 Luty 2004 Nie był bym taki pewny że to pistolet typu salonowo-sportowego bo w przeciwieństwie do tamtych ten jest z 20 wieku , połowa jego jest wykonana z aluminium , a jeśli chodzi o kaliber to żeczywiście dziwny jak na rakietnice
tamitu Napisano 25 Luty 2004 Autor Napisano 25 Luty 2004 sorki na pierwszym zdjęciu to coś" jest rzeczywiście otwarte , tu w stanie zamkniętym , dźwigienka zaznaczona na zdjęciu służy do otwierania i zamykania tego przedmiotu"