gaap Napisano 8 Listopad 2008 Autor Share Napisano 8 Listopad 2008 Witam,Mam kilka monetek, widocznych na zdjeciach, ktore dosc dlugo mocza sie w oliwce. I nie wiem czy czasami nie za dlugo, bo po kolejnym wyjeciu z oliwy na okresowe czyszczenie wieszchnia warstwa (patyny?) zaczyna odpadac. Widac to dobrze na zdjeciu obok. z tego co czytalem i wydaje mi sie wiedziec, oliwka nie powinna uszyc" patyny. A moze jestem zbyt duzym laikiem w temacie, ze nie rozrozniam patyny i osadu. Moniaki nie sa w sumer stanie, ale dobrze pouczyc sie na tych mniej wartosciowych, jesli w ogole wartosciowych.Wiec. Czy te drobne widoczne na zdjeciu (lewy dolna strona) plamki koloru mniejwiecej zielonego, odkryte po odpadnieciu wierzchniej warstwy (patyny?) to juz korozja, osad czy moze jest tam pod ta warstwa cos jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaap Napisano 8 Listopad 2008 Autor Share Napisano 8 Listopad 2008 Pogon tez juz stracil kawalek glowy i odkrywa sie glebsza warstwa. z tego co mi sie wydaje, ale moge byc w bledzie to usuniecie tej wierzniej warstwy, ktora juz czesciowo odpada, spowoduje usuniecie calkowite rysunku. Mam racje? czy moze calkowicie sie myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaap Napisano 8 Listopad 2008 Autor Share Napisano 8 Listopad 2008 tu na przyklad mamy moniak ktory jeszcze nie stracil ani kawalka wierzchiej warstwy. ale czy jest sens moczenia jej dluzej w oliwie? czy nie spowoduje to tego samego co na poprzednich przykladach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaap Napisano 8 Listopad 2008 Autor Share Napisano 8 Listopad 2008 Tu mamy boratynke, jak sie zdaje. czy taki stan to juz najwiecej ile da sie z niej wydobyc?Czy jest tam cos jeszcze glebiej co da sie odslonic, droga moczenia w oliwce lub inna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...