kopijnik2 Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Napisano 11 Kwiecień 2011 początkiem testu jakiegokolwiek wykrywacza winna być charakterystyka wykrywalności w powietrzu typowych/powtarzalnych obiektówtesty powietrzne eliminują zmienne - trudne do odtworzenia w pomiarze wykonanym w innym miejscu------------------pomiary gruntowe - obarczone są charakterystyką samego gruntuwykonane w różnych gruntach mogą się różnić - dla tych samych nastaw------------------efekt halo - jest unikatowy dla konkretnego obiektuczyli można założyć, że możemy mierzyć jedynie efekt konkretnego obiektu -> czyli również czułość różnych urządzeń na efekt tego obiektuw tym celu należy wyeliminować zmienną tłumienności gruntu, poprzez umieszczenie w analogicznych warunkach identycznego obiektu pozbawionego efektu hallo...
armand Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 Nareszcie poparto moje" testy powietrzne na samochód :)
jacho Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 Jeszcze musisz zakopać auto. Wtedy będzie ok :)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.