czarneckil Napisano 6 Luty 2004 Autor Share Napisano 6 Luty 2004 Mam do PG 2 dodatki na plycie Cd. Kupilem kiedys za 25 zl. Naprawde sie oplacalo. Duzo dodatkowych scenariuszy i to bardzo rozbudowanych i trudnych. Super gra. Myslalem aby zoorganizowac klub fanów , podzielic sie na jakies dwa sztaby , poprzydzielac sobie stopnie wojskowe i funkcje. Sprobowac zagrac w ta gre z pozycji sztabów calych armii. jezeli ktos ma pomysl jak to zrobic to piszcie. Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szefo Napisano 1 Marzec 2004 Share Napisano 1 Marzec 2004 raczej nie wypali bo już sie w to nie gra...jeśli już to pg III, według mnie przegieli i to już nie to samo, ale to już moja opinia...pozdrSzefo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxikasek Napisano 3 Marzec 2004 Share Napisano 3 Marzec 2004 mów za siebie. ja gram w to od 8 lat i jeszcze mi się nie znudziła ( cały czas w nowe kampanie oczywiście).A III faktycznie przekombinowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szefo Napisano 7 Marzec 2004 Share Napisano 7 Marzec 2004 w takim razie zwracam honor, też bym pograł ale nie mam czasu...nawet już skasowałem, ale żaden problem ze ściągnięciem, może w lipcu jak będzie trochę wolnego...pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
watorresbo Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Ja też powtórnie odpaliłem II-jeczke :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szefo Napisano 7 Kwiecień 2004 Share Napisano 7 Kwiecień 2004 a ja skasowałem:)pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...