rabat Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 witam .jak stroicie swoje garetty bo jestem początkujący i właśnie dostałem ten wykrywacz. jakie ustawienia stosujecie na las a jakie na pole?? a jakie jeszcze żeby szukał on troszkę większego żelastwa takiego ja np. hełm jeśli to możliwe . proszę o dokładniejsze opisanie tych ustawień bo mam takie coś pierwszy raz w ręku.
fakker Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Czułość 6 - ale chodziłem tez z ustawieniem na maxa do momentu jak nie zaczął wariować./w zależności od terenu ,jeżeli dużo śmieci 6 wystrczy w zupełności/Na miltarkę możesz na all metal lub relics bynajmniej ja tak chodziłem ,a typowo na kolorek - jewelery.Ale on jest tak banalnie prosty ,że wystarczy jeden wypadzik w teren żebyś sam się przekonał jakie ustawienia pasują najbardziej.
ejni Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 witam, ja mam pytanko ace znajde hełm na jakiej głębokosci? o ile w ogóle znajde bo mam juz kilka miesięcy szukam drobnicy ale sie pytam z ciekawosci. czekam na odp...Pozdrawiam Ejni
ejni Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 ludzie piszcie coś nie wieze ze tak mało os. posiada ace 250
basteksf Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 no na pewno znajdzie hełm tylko na jakiej głębokości sam jestem ciekaw bo sam jestem posiadaczem pozdrawiam
ejni Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 bo jak znajde dosc głęboko to chyba zostane przy ace a jak za płytko to chyba kupie ultra II albo solarisa co o tym sądzicie?? bointeresuje mnie drobnica jak i militarka
Łukasz_18 Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 ACE myli się w identyfikacji dużych żelaznych przedmiotów. Pokazuje je jako wysoki kolor, ciekawe czy na płytko leżący hełm tak do 40cm też by w taki sposób zareagował ? Może miał ktoś taki przypadek i potwierdzi moje domysły ?