Skocz do zawartości

Znów zielony" ale proszę o tolerancję i radę.

derdek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Od ponad godziny czytam i w sumie niewiele stałem się mądrzejszy...ale do rzeczy.
Mam nadzieję od mojej mikołajki dostać na gwiazdkę wykrywacz. Jako że jestem zielony w tym temacie proszę gorąco o radę co wybrać. A więc tak: pierwsza wykrywka, zasięg cenowy do 600-700 zł. Chciałbym głównie kopać militaria i to nie tylko na polu ale w miarę możliwości także w lesie. I tu mam problem: wszyscy na pierwszą wykrywkę polecają (w tej cenie) albo garretta 150 albo rutusa first. Jednocześnie piszecie że garrett jest super, łatwa obsługa dla początkującego, tylko jeden minus: tylko do monetek, do militarki w zasadzie się nie nadaje bo przy nastawieniu na wszystkie metale, pika przy wszystkich śmieciach. W takim razie mimo że temat był maglowany setki postów to ponownie zapytuję: co polecacie?
A może w tym przedziale cenowym nie za bardzo jest co polecać....
Może coś zupełnie innego do czego nie dotarłem?
Z góry dzięki za poważne odpowiedzi i tolerancę dla lajkonika w temacie.

Pozdrawiam.
Napisano
Jak na początek przygody poszukaj jakiegoś używanego Tesoraka,np.Conquistador,Silver uMax do kwoty 700zł powinieneś coś znaleźć(sprzęt dobrej f-my i na monetki i militarke -pociągnie)ten drugi bardzo prosty,nie zniechęcisz się sprawami technicznymi(klawiszologia).Ace 150 jest ok.ale na łąkę,plaże-typowa drobnica-monetki itp.
Napisano
witam
widzę , że to walka z wiatrakami ale będę się trzymał swojej opcji i starał pomagać owym " aby nie zrobili tego błędu co ja :) nie bierz smętka zrazisz się do poszukiwań , z tą wykrywką będziesz kopał wszystko , każdy śmieć ale jeśli jesteś wytrwały to powodzenia ;)
Napisano
Tak jak pisze draven85 .
Smętek jest do militarki tylko i mozesz nim szukać militarki i na mało zaśmieconym terenie.