Skocz do zawartości

Coś dla Lajt-Konika"

hukster

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witajcie - od wielu dni obserwuję wasze(nasze) forum i w sumie jestem w kropce. Zaczynam dopiero przygodę z poszukiwaniami lecz obecnie sezon się kończy. I teraz moje pytania:
1) mam do wydania w sumie dowolną kwotę a chce szukać monety ale jestem zielony" więc jaki sprzęt wybrac czy zaczynac od ace 250?
2) czy szukac teraz i kupowac czy czekac tzw. gwiazdke- promocje"?
3) nowy czy używany a jak używany przy patrz pkt.1 czyli czekac?
4) Czy dokupic jabla?
5) Co z mapami i innymi opisami?
Pozdrawiam
Napisano
Witam!!!
Hukster w tym roku zaczynałem przygodę z wykrywką i miałem podobne problemy jak Ty, a więc co wybrać i w jakiej cenie ?
Moim skromnym zdaniem powinieneś kupić jednak coś nowego ,o niezłych osiągach, a zarazem prostego w obsłudze .
Przecież nie wiesz czy chodzenie z wykrywką Cię wciągnie , a więc nie powinieneś wydawać znowu jakiejś dużej kasy.
Pewnie Ace 250 byłby dobrym sprzętem na początek no ale możesz pomyśleć również o X-terze 30, Fisherze F4 czy Tesoro Ciboli.
Na Twoim miejscu bym trochę poczekał. Może będą jakieś ciekawe promocje na święta Bożegonarodzenia, a może lepiej poczekać jeszcze dłużej i kupić na wiosnę.
Jeżeli mieszkasz na wsi to mapy nie będą aż tak Ci potrzebne. Wystarczy, że popytasz starszych ludzi gdzie stały karczmy, młyny itp. Ja mieszkam na wsi i od starych ludzi dowiaduję się gdzie można znaleźć jakieś ciekawe rzeczy.
Pozdrawiam Aftan !
Napisano
Jeśli lubisz wyświetlacze kup na początek ACE250 lub wspomnianą xterre30.
Piszesz, że cena nie gra roli więc możesz zacząć też od Fishera F4. Przecież Początkujący też potrafi przeczytać instrukcję.
powodzenia!
Napisano