Gość Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 Jestem początkujący i ma to być moja pierwsza maszyna. Nauczony doświadczeniem poprzedników starałem się przejrzeć wcześniejsze posty, mimo tylko okazjonalnego dostępu do sieci, by wyrobić sobie zdanie na podstawie opini użytkowników bo treść reklam znam. W zasadzie co do HS-a tak się stało. Ale w ostatniej chwili dopadły mnie wątpliwości w postaci Rutusa First. Jest dość któtko na rynku, co w skrócie jest i zaletą i wadą, zależy jak spojrzeć, opini użytkowników nie ma wiele. W moim wypadku różnica w cenie (z uwzgl. trasportu Rutusa) jest rzędu 10% więc mało istotna.Mam pytanie do użytkowników jak i osób (tu nie wymienię by kogoś nie sprowokować) znających temat od kuchni. Czy warto starszy i ciut droższy HS, czy nowszy (nowocześniejszy?) Rutus First? Teren poszukiwań to głównie Mazowsze i Mazury. Nie jestem ukierunkowany na razie na jakiś konkretny typ znalezisk (milit/monety), to się dopiero ma okazać. Czasu na szukanie też niezbyt wiele, do emerytury daleko.Bylbym wdzięczny za jakiś konkretny odzew.By zaś nie prowokować lokalnego konfliktu o dużej intensywności" chętnie na priva. Jeśli jest tu dostępny bo się na tym nie znam. Jakby coś to od razu prośba do Bociana żeby był.Pzdrw, slw
panslon Napisano 19 Grudzień 2003 Napisano 19 Grudzień 2003 mam HS3 i Rutusa ( ciąg dalszy cyklopa... )Są to dwa różne i do czego innego służące wykrywacze... Jak chcesz więcej informacji, to pytania na :panslon@poczta.onet.plwesołych świąt i tak dalej...