majka79 Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 18 Wrzesień 2007 Studiuję dziennikarstwo - szukam materiałów na ciekawe artykuły. Interesuję się II wojną światową. Wybieram się na Mazury- Kętrzyn i okolice. Szukam osoby z Włocławka lub okolic z wykrywaczem, samochodem i pasją" kopania. Finansuję przejazd, noclegi i wyżywienie w Kętrzynie.Ja posiadam Explorera S Bis i Rutusa Solaris.Tylko uczciwi.Data wyjazdu do uzgodnienia. (Wyjazd planuję na 24-26 października). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ja20 Napisano 18 Wrzesień 2007 Share Napisano 18 Wrzesień 2007 Poszukaj na forum człowieka o nicku Kadet.Jest z Pisza, ma wiedzę o Mazurach, ma znajomości w nadleśnictwie w Piszu, zna wielu właścicieli pól, czy łąk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leśnik23 Napisano 3 Listopad 2007 Share Napisano 3 Listopad 2007 a masz chłopaka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suchy ss Napisano 4 Listopad 2007 Share Napisano 4 Listopad 2007 pewnie juz ma ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusy Napisano 4 Listopad 2007 Share Napisano 4 Listopad 2007 brzmi atrakcyjnie,tylko szkoda ze mieszkam nad morzem;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirkoni Napisano 8 Listopad 2007 Share Napisano 8 Listopad 2007 i znalazł sie chetny, czy też nie... ?????Prosze sie przyznać, kto pojechał ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huk 100 Napisano 10 Listopad 2007 Share Napisano 10 Listopad 2007 mam nadzieje że tego co pojechał d.... nie bolała :):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olssen Napisano 10 Listopad 2007 Share Napisano 10 Listopad 2007 hahaha ... wszystko możliwePozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...