Skocz do zawartości

Rutus Solaris Jak ustawić

Siwy008

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam Jestem początkującym mam pytanko jak najprościej ustawić wykrywacz jaki tryb pracy bo jak wyszedłem z nim to puszki mi nawet wykrywał,folie aluminiowa.Proszę wpisujcie swoje ustawienia dziekuję bardzo Pozdrawiam Artur
Napisano
Witam.Mam Solarisa ,moje ustawienie to wyłącznie MIXA.Naprawdę super sprawa.Będziesz nie raz zaskoczony,co to urządzenie na tych ustawieniach potrafi wywąchać.Ja teraz mam go tak wyczutego, że po dźwięku wiem z jakim metalem mam do czynienia.Ale i tak kopię wszystko,bo sygnał na żelazo dawał fajne fanty.Oczywiście nie wiem jak mogę być zmęczony ,mogę padać na twarz----ale zawsze zasypuje po sobie dołki.Wierzę że przez to mam fajne trafienia,he he.Jak narazie sprawdza się to w 101 procentach,i za to że zakopuje mam FAJNE dary losu.Pzdr.
Napisano
Siwy008: Jak na pierwszy wykrywacz to wysoko postawiłeś.

Jeżeli chodzi o Solarisa to dyskryminacja wycina tylko żelazo i to jeszcze małe do wielkości kombinerek(tak podaje producent teoretycznie). Teoretycznie żelazo większe od kombinerek jest wykrywane. Jeżeli gwoźdź jest zardzewiały w dużym stopniu też potrafi Solarka pokazać go. Folii ALU nie wytniesz dyskryminacją. Czyli wszystko co byś sprzedał na złomie metali kolorowych Solarka nie wytnie.

Na początek proponował bym chodzić na dynamiku (nie włączaj MIXA ani tym bardziej MIXD)aby poznać wskazania i dzwięki dynamika. Naucz się stroić do gruntu. Ustawienia takie jak w instrukcji obsługi. Czułość na początek 3/4 zakresu (będzie stabilniejszy) Dyskryminacja na troszkę mniej niż 3/4.

Puszkę będzie zawsze widział bo to aluminium.
Napisano
Acha i Siwy008 na początek kop wszystko co kolorowe (powyżej 3 kwadracika) w ten sposób zobaczysz jak działa dyskryminacja i nauczysz się rozróżniać dźwięki. Pierwsze 3 wyjścia w teren to ustaw sobie jeden ton (nie trzy tony).

Temat został przeniesiony do archiwum