Skocz do zawartości

Dylemat początkującego :)

mijagiii

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam Wszystkich :)

Jestem początkującym szperaczem i od ponad roku w poszukiwaniach ograniczałem się do przeszukiwania starych szop, a ile razy wejde na forum i czytam, że wyciągacie fajne fanciki za pomoca wykrywki to stwiedziłem że też musze sobie sprawić sprzęcik. Tylko że teraz jest najwiekszy dylemat bo... mój budżet ogranicza się tylko do 600zł więc niewiele, wstępnie się rozglądałem co moge mieć za to i tak np.
zastanawiam sie nad MD-3010,Garrett ACE 150,Discovery 1100.
Jeśli mógł bym prosić o jakąś pomoc w wyborze sprzęcika, oczywiście jestem otwarty na wasze propozycje co do wykrywaczy
Fajnie by było jeśli mógł bym nim znaleśc zarówno monetki jaki i militarke :)

Wiem ze jestescie ekspertami więc licze na wasza pomoc
Pozdrawiam :D
Napisano
monetki i militarke"; budżet do 600zł. Proponuje dozbierac stówke albo przyczaić dobra okazje i kupic Rutusa Ultre 2 jest sprzetem uniwersalny, nadajacy sie do poszukiwania zarowno militarki i moniakow.
Jest sporo urzytkownikow natym forum ktorzy Ci to potwierdz gdyz pracuja natym sprzecie.Ja chodzilem nanim 6miesiecy i przesiadam sie na wyzsza połke ;)(sprzet juz sprzedany). Super serwis masa zadowolonych urzytkownikow, nic jak polecam...
ACE 150 podobno dobry sprzet ale tylko na moniaki....
MD... to jest chyba Chińszczyzna ztego co widac masa jest tewgo sprzetu na allegro i zadobrze sie nie sprzedaja...
Pozdrawiam Suchy
Napisano
hm... patrzyłem własnie na forum odnośnie Rutus Ultra 2 i musze przyznac że zapowiada się on bardzo ciekawie, z tym że cena jest nie taka jak bym chciał hehe. A możę znacie jakąś inną wykrywkę tańszą ale taką zeby dawała rade? albo poprostu dozbieram kaske i zainwestuje w Ultra 2:) sam już niewiem

Pozdrawiam :)
Napisano
Moje zdanie jest takie:
- MD odpść sobie już na wstępie - kasa wyrzucona w błoto
- RUTUSIK jak najbardziej polecam
- 150 - na moniaki o kolorki daje rade