Skocz do zawartości

Ratunku!!!!


Irek99

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Kilka miesięcy temu wysłałem wykrywacz Saper Color do serwisu do producenta. Mimo wielu zapewnień, że jest zrobiony i wyłany, do tej pory Pan Nowak nie zwrócił mi sprzętu. Wcześniej odbierał telefony, teraz już nie odbiera. Nie mam z nim żadnego kontaktu i chciałbym poprosić Was o pomoc, może ktoś doradziłby mi co zrobić, jak skontaktować się z tym panem. Może ktoś ma z nim kontakt osobisty? Nie wiem już co mam myśleć, o nic go nie poidejrzewam, może ma jakieś kłopoty, ale na Boga, to trwa już nazbyt długo. Dlatego proszę o kontakt w tej sprawie każdego, kto może coś doradzić lub pomóc. 0-606 404 995 lub ibpi@v.pl
Napisano
Podobny problem miał mój kumpel.
Pomimo, że sprzęt niezły i fanty ciągnął, to serwis pozostawia wiele do życzenia.
Koleś też się denerwował i wydzwaniał dość długi czas. Na szczęście sprzęt wrócił naprawiony po ostrzeżeniu, że sam się po niego wybierze.
Życzę pomyślnego rozwiązania sprawy.
Napisano
Też mam ten sprzęt, to jest PI Saper Color Nowaka. Jest niezły na żelastwo (dobry zasięg i nie męczy ręki). Kiedyś mi się zepsuł (nawalił jakiś tranzystor), umówiłem się telefonicznie z Panem Nowakiem i podjechałem do niego do domu (jakieś 50-60 km). Naprawił mi go od ręki, za darmo (pomimo, że był już po gwarancji). Nie wiem co się stało, że nie odbiera twoich telefonów, jak nie mieszkasz daleko to podjedź do niego do domu.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie