tomekk Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 Witam!Szukam z wykrywką, ale bardzo mnie zaintersowały rekonsrukcje, jestem zielony w temacie kosztów umundorwania i oporządzenia, stąd moje pytanie: Ile tak mniej więcej kodztowało by pełne wyposażenie polskiego wrześniowego żołnierza??? oczywiście nie chodzi mi tu tylko o oryginalne (wiadomo jakies repliki czy przeróbki z kbw) rzeczy. Poprostu chciałbym w przybliżeniu wiedzieć czy narazie mam co planować , bo może się okazać że koszty mnie przerosną.Pozdrawiamtomekk
MAB Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 WitamKoszt kompletu to około 2 tys. (bardziej wzwyż niż niżej).Mowa oczywiście o sylwetce opartej na mundurze KBW.Jeśli chcesz mieć mundur szyty na miarę i zgodnie z regulaminem to dolicz jeszcze z 1 tys..Zawsze jednak, tak jak w mojej grupie można pomóc nowym kolegom i pożyczać im część sprzęt, aż się nie dorobią własnego :) Pozdrawiam, Mariusz
Grohl Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Kurtka mundurowa(replika) ~350-550 złSpodnie piechoty(replika) ~200 złRogatywka polowa(replika) ~70-90 złTrzewiki piechoty(opinacze KRWP)~250-300 złowijki(repliki) ~30złPas główny(oryginał/powojenny) ~40-80 złładownice(przeróbka mosinowskich) ~100 złchlebak (przerobiony czech/replika) ~ 50-150 złpuszka RSC(oryginał)/torba na maskę(replika) ~ 50-150 złłopatka piechoty(przycięta LWP) + żabka(replika) ~ 100 złbagnet(czech/jugol, oryginał) + żabka(replika) ~ 150-300 zł...i tak dalej, i tak dalej. Oczywiście ceny orientacyjne, wszystko zależy". Choć w sumie, to rozmowa o kosztach nie ma za dużego sensu, bo w tym hobby (zresztą jak w każdym) nigdy nie dochodzi się do stanu pełnego zadowolenia. Ani się nie obejrzysz, jak w ciągu kilku lat władujesz w to dobrych kilka tysięcy. Powodzenia życzę!
tomekk Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Dzięki wielkie !!!! no to się już zorientowałem w cenach.pozdrawiam serdecznietomekk
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum