tomekk Napisano 11 Luty 2007 Autor Share Napisano 11 Luty 2007 Witam!Szukam z wykrywką, ale bardzo mnie zaintersowały rekonsrukcje, jestem zielony w temacie kosztów umundorwania i oporządzenia, stąd moje pytanie: Ile tak mniej więcej kodztowało by pełne wyposażenie polskiego wrześniowego żołnierza??? oczywiście nie chodzi mi tu tylko o oryginalne (wiadomo jakies repliki czy przeróbki z kbw) rzeczy. Poprostu chciałbym w przybliżeniu wiedzieć czy narazie mam co planować , bo może się okazać że koszty mnie przerosną.Pozdrawiamtomekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAB Napisano 12 Luty 2007 Share Napisano 12 Luty 2007 WitamKoszt kompletu to około 2 tys. (bardziej wzwyż niż niżej).Mowa oczywiście o sylwetce opartej na mundurze KBW.Jeśli chcesz mieć mundur szyty na miarę i zgodnie z regulaminem to dolicz jeszcze z 1 tys..Zawsze jednak, tak jak w mojej grupie można pomóc nowym kolegom i pożyczać im część sprzęt, aż się nie dorobią własnego :) Pozdrawiam, Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...