Skocz do zawartości

Czy jest idealny wykrywacz?

kendi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Cześć. Przeglądam posty na tym i innych forach na temat wykrywaczy różnego rodzaju. Jestem początkującym i zastanawiam się co nabyć jako pierwsze. Większość postów nie podpowiada konkretnego modelu jako uniwersalnego - powiedziałbym idealnego do poszukiwań. Czy to oznacza, że nie ma sprzętu, który mógłby prawie wszystko?? Rozumiem, że dobór odpowiedniego sprzętu zależy od wielkości poszukiwanych obiektów, głębokości penetracji, podłoża i oczywiście zaawansowania szukacza. Czy istnieje sprzęt, który gromadziłby zalety tego wszystkiego, co wymieniłem powyżej? - taki wykrywacz marzeń :) Poproszę o Wasze opinie na ten temat. Załóżmy 3 półki: 1- do 1500 zł, 2- do 3500, 3- bez ograniczeń finansowych.
Napisano
A słyszałeś kiedyś o samochodzie który miałby zalety wszystkich modeli? Nadawał by się do startu Camel Trophy, Rajdzie Paryż-Dakar, wyścigów Formuły 1 oraz do startów w wyścigach dragsterów a do tego byłby ekonomiczny w jeździe po mieście oraz był mały aby można było łatwo zaparkować? Nawet najdroższy na świecie samochód nie może być jednocześnie samochodem terenowym i sportowym, może być co najwyżej kompromisem, czyli tzw. „suwem”.
Najlepszy sprzęt jest z reguły bardzo wyspecjalizowany, jak bolid formuły 1, który nadaje się tylko i wyłącznie na tor wyścigowy. Przykład trochę wyolbrzymiony, ale jednak. Nie bez powodu zaawansowani poszukiwacze posiadają często kilka wykrywaczy.

Moim zdaniem niepotrzebnie szukasz „leku na całe zło”. Kup to co najlepiej odpowiada Twoim preferencjom. WSZYSTKIEGO szuka się tylko wtedy kiedy nie wie się do końca czego się szuka. Są wykrywacze uniwersalne które są dobre w przedziale wykrywaczy uniwersalnych. Nie są natomiast najlepsze w każdej dziedzinie z osobna.
Napisano