zabi Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 Witam. Szukam osób chętnych ma wspólny wypad w okolice Radomia. Jestem zupełnie początkujący i może nabrał bym troche doświadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huk 100 Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 może najpierw uruchom sobie poczte-pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubas Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 Ja jestem też z okolic radomia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 WitamNo to ja tez sie zglaszam, mimo ze ostatnio z czasem cieniutko...pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabi Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2006 Jak już wspomniałem jestem początkujący. Używam Minelaba x terra 70. Pomyślałem tak sobie że można by wyskoczyć w jakąś fajną miejscówke (tylko że ja żadnej nie znam :( ) Nabrał bym troche doświadczenia. Co koledzy o tym myślą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh Napisano 25 Sierpień 2006 Share Napisano 25 Sierpień 2006 WitamProponuje sobote, bo akurat mam wolna od wszelkich zajec, a miejscowke juz sie wybierze. Panowie, czekam na zgloszenia :).pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubas Napisano 25 Sierpień 2006 Share Napisano 25 Sierpień 2006 Sobota pasuje jak najbardziej:)Zgłaszam chęć uczestnictwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabi Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2006 Niestety w sobote nie uda mi się. Najwyżej spotkanie odbędzie się bez mojego uczestnictwa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...