Mirkoni Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Witam wszystkich.Bardzo proszę o radę dotyczącą zakupu wykrywacza. Jestem początkującym i zupełnie ogłupiałym laikiem.Na rynku jest wiele firm oferujacych ten rodzaj sprzętu.Chciałbym kupić wykrywacz z którego i za kilka lat byłbym zadowolony gdy moje wiadomości, umiejętnosci i potrzeby wzrosną. Serdecznie pozdrawiam.
gusstaw Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Witam !!Jestem też na początku tej wspaniałej przygody i rozpocząlem ją z Rutusem UII i powiem ci naprawdę warto ale to tylko moje skromne zdanie Pozdrawiam!!!
Martin Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Czego chcesz szukać i jaki jest pułap cenowy Twoich możliwości?pzdr.
Mirkoni Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Witaj MartinCena nie gra roli......chce kupic sprzet który nie będzie za rudny" dla początkującego i przydatny za kilka lat gdy moje wymagania i wiedza wzrosną.Pozdrawiam Mirek
Martin Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Cena nie gra roli..."- Szczęściarz ;).Przy powyższych założeniach: na początek coś łatwego i przyjemnego :)XTerra70 ( wyświetlacz) , Minelab Sovereign GT ( tu wymagana znaczna krzepa i brak problemów z kręgosłupem ;)).A jak z czasem przyjdzie doświadzczenie , wiadomości , umiętności i potrzeby wzrosną :) no i oczywiście nie znudzi Ci się grzebanie" to będziesz mógł pomyśleć nad Minelabem Explorerem , Whites'em XLT lub Ficherem z najwyższej półki" ( ale to sprzęt nie dla wszystkich)Po środku" masz chociażby Tesoro Tejona - sprzęt głęboki , ale wymagający , szczególnie dobrego słuchu :)O wszystkich poczytasz , korzystając z wyszukiwarki , wpisując odpowiednie hasła :)A jak chcesz szukać typowej żelaznej militarki nie zawracając sobie zbytnio głowy kolorkami" to kup sobie HS-3 i też będziesz zadowolony :)Życzę udanego wyboru.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum