Pawson Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Witam wszystkich, przymierzam sie do kupna smetka h3 z sonda 30 cm. Wiem ze ten wykrywacz nadaje sie głownie do poszukiwan militraki. Czy mniejsza sonda np 25 cm ułatiwa poszukiwania monet? Pozdrawiam,
Pawson Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 byc moze niektorych rozsmieszy to pytanie ale jestem laikiem, planuje kupic wykrywacz po raz pierwszy
suchy ss Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 tak, czym mniejsza sąda tym leprze osiągi na drobnicy w hs:) ja mam hs-3 z sądom 30cm i jak narazie nie nazekam, fakt faktem ze monety jeszcze nie znalazlem ale moze to przez to ze nie szukam narazie za duzo, ale za to guzik wyskoczyl:)Proponuje Ci sade 30cm, na forum takze inni mi ja polecili i za to jestem im bardzo wdzieczny:)pzdr.Dawid
Foster73 Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Smętek to typowy militarnik, ale...Osobiście również kupiłem smętka z 30 cm. Jednego roku zabrałem go na plażę i dawał radę na monetki, jednak to jeszcze nie było to czego oczekiwałem.Na następny rok pojechałem zaopatrzony dodatkowo w cewkę 20 cm i efekty były o niebo lepsze.Dzisiaj gdybym kupował smętka, to zdecydowanie wziąłbym 2 cewki: 20 cm na drobnicę i 37 cm na militarkę. Koszt trochę większy, ale to chyba najlepsze wyjście dla osoby, której nie stać na dwie wykrywki o różnym przeznaczeniu.PozdrawiamFoster73