Skocz do zawartości

prosba o podanie namiaru na ciekawe miejsca w okolicach krakowa

marcino2000

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prosbe, jestem początkującym w bieganiu z wykrywką, i szukam jakis ciekawych miejsc w okolicach krakowa. W samym miescie jest trochę bunkrów, jednak wokół nich są przeważnie parki i raczej nie chciał bym tam kopać. jesli macie jakies miejscówki bardzo bym prosił o podanie namiarów.
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje

paluszkiem mamy ci pokazac gdzie sa stosy helmow i mp 40 czytaj szukaj jestes przeciez odkrywca ... pzdr i zycze sukcesow nic mnie tak nie wkurza jak taki post a pytanie powinno brzmiec czy w mojej okolicy jestem z ... cos sie dzialo i gdzie moge znalez jakies info na ten temat

jestem początkujący jesli chodzi o wykrywkę, wiem gdzie są wszystkie bunkry i forty w krakowie, jednak 90% z nich znajduje sie w srodku osiedli wiec ciezko tam wejść z saperką a pozatym pierwsze co sie rzuca w oczy to jedno wielkie smietniko-złomowisko, są nawet karoserie od współczesnych samochodów. pozatym mam wykrywkę bez dyskryminacji wiec musiał bym się przekopać przez tonę kapsli i puszek bo są to miejsca częstych alkocholowych libacji. myslałem o miejscu jakiejś potyczki lub bitwy, lub jakiś map lub innych wskazówek. wiem ze w mojej okolicy działo się wiele tylko nie mam skąd zaczerpnąć informacji.i pewnie mi jeszczepowiesz ze jak zaczynałeś szukać to pewnie wiedziałeś odrazu gdzie są fanty.
pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Samo łażenie z wykrywką to jak szukanie igły w stogu siana jesli nie jestes do wypadu przygotowany...Mieszkasz w ciekawym miescie masz tam pełno bibliotek jeśli masz czas do nich chodzić w przeciwienstwie do mnie..hehe masz dostep do internetu...przestudiuj troche temat,poszukaj jakies map zeby wiedziec gdzie miały miejsce jakies potyczki...pamietaj najważniejsze do wypadu jest przygotowanie.Jak coś mi wpadfnie w łapki to wstawie

pozdro

Temat został przeniesiony do archiwum