marcino2000 Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2006 Mam prosbe, jestem początkującym w bieganiu z wykrywką, i szukam jakis ciekawych miejsc w okolicach krakowa. W samym miescie jest trochę bunkrów, jednak wokół nich są przeważnie parki i raczej nie chciał bym tam kopać. jesli macie jakies miejscówki bardzo bym prosił o podanie namiarów.Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
obert8 Napisano 6 Sierpień 2006 Share Napisano 6 Sierpień 2006 paluszkiem mamy ci pokazac gdzie sa stosy helmow i mp 40 czytaj szukaj jestes przeciez odkrywca ... pzdr i zycze sukcesow nic mnie tak nie wkurza jak taki post a pytanie powinno brzmiec czy w mojej okolicy jestem z ... cos sie dzialo i gdzie moge znalez jakies info na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcino2000 Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2006 jestem początkujący jesli chodzi o wykrywkę, wiem gdzie są wszystkie bunkry i forty w krakowie, jednak 90% z nich znajduje sie w srodku osiedli wiec ciezko tam wejść z saperką a pozatym pierwsze co sie rzuca w oczy to jedno wielkie smietniko-złomowisko, są nawet karoserie od współczesnych samochodów. pozatym mam wykrywkę bez dyskryminacji wiec musiał bym się przekopać przez tonę kapsli i puszek bo są to miejsca częstych alkocholowych libacji. myslałem o miejscu jakiejś potyczki lub bitwy, lub jakiś map lub innych wskazówek. wiem ze w mojej okolicy działo się wiele tylko nie mam skąd zaczerpnąć informacji.i pewnie mi jeszczepowiesz ze jak zaczynałeś szukać to pewnie wiedziałeś odrazu gdzie są fanty. pozdrawiam i dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...