tr Napisano 10 Czerwiec 2006 Autor Share Napisano 10 Czerwiec 2006 jak wyciagnac bagnet z pochwy ktory przelezal 60 lat w ziemi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzycho Napisano 10 Czerwiec 2006 Share Napisano 10 Czerwiec 2006 elektroliza a potem ciągnij:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr Napisano 11 Czerwiec 2006 Autor Share Napisano 11 Czerwiec 2006 elektroliza?jak to sie robi bo kompletnie jestem zielony w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyrograf15 Napisano 11 Czerwiec 2006 Share Napisano 11 Czerwiec 2006 Odnośnie elektrolizy to zapraszam do wyszukiwarki.Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...