mech Napisano 14 Sierpień 2003 Autor Napisano 14 Sierpień 2003 Czy ktoś mógłby podzielić się opinią o wykrywkach tej firmy. Chodzi mi o modele: HUNTER 03, EXPLORER S. Czy osiągi które podaje producent są takie w rzeczywistości. Słyszałem również o kiepskiej konstrukcji tych wykrywaczy, czy to prawda ? Prosze o wszelkie informacje na temat wykrywaczy GeoScanu.
Gość Napisano 14 Sierpień 2003 Napisano 14 Sierpień 2003 Szukaj na stronie 3 temat Explorer S i prosba.Ogladalem elektronike brrr do dzisiaj mni trzesie.Szkoda tylko na bilet do Pulaw,choc odemnie to tylko 100km w obie strony.
Geoscan Napisano 14 Sierpień 2003 Napisano 14 Sierpień 2003 >...Ogladalem elektronike brrr do dzisiaj mni trzesie...Czyżby kolega reprezentujący stronę konkurencji dotkną nie tych przewodów co potrzeba i z tego powodu :)Wszystkie detektory mają plombowaną elektronikę czyli jako użytkownik nie powinien zaglądać (utrata gwarancji)Może kolegę wystraszyły elementy SMD lub układ PIC CODE - w takim razie ma prawo jeszcze trochę dygotać :)
Geoscan Napisano 14 Sierpień 2003 Napisano 14 Sierpień 2003 do kolegi 'Mech'>...Słyszałem również o kiepskiej konstrukcji tych wykrywaczy, czy to prawda ? ..Czytaj na ten temat pod adresem:http://www.poszukiwanieskarbow.com/Forum/viewtopic.php?t=2349&sid=24308bd02d55abba2d158a926ccd6c8f
Łukasz Napisano 15 Sierpień 2003 Napisano 15 Sierpień 2003 Witam! Sprzętu GeoScanu w rękach nie miałem. Jednak parę miesięcy temu zakupił go jeden z moich kolegów, chłopak nie był zadowolony. Kiedy wziął do rąk wykrywacz załamał się, był tak ciężki, ale gdy chciał włączyć urządzenie spotkało go jeszcze większe rozczarowanie-detektor (podkreślam) nie działał! Po paru dniach kupił Smętka, z którym kopie fajne rzeczy :) Acha, w GeoScanie kupił bodaj Explorerea S. Pozdrawiam, Łukasz
Łukasz Napisano 15 Sierpień 2003 Napisano 15 Sierpień 2003 Zapomniałem dodoac, że wadliwy detektor wrócił do producenta. Pozdrawiam, Łukasz
Geoscan Napisano 15 Sierpień 2003 Napisano 15 Sierpień 2003 <...nie działał... Czasami - sporadycznie zdarzają się uszkodzenia podczas transportu (wysyłka Pocztą Polską) pomimo bardzo dobrego zabezpieczenia paczki.
mech Napisano 15 Sierpień 2003 Autor Napisano 15 Sierpień 2003 Mój wniosek - żadna rewelacja te wykrywki.Może ktoś wypowie się na temat tych piszczałek:Garrett Treasure ACE 200Viking 6
Gość Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Jestem właścicielem wykrywacza Pulser 2 Pro!!! Sprzęt działał bez zarzutów przez 8 miesięcy (elektronika) a konstrukcja zaczęła się sypać po 4. Najpierw rozwaliło się mocowanie cewki, póżniej miałem kłopoty z mocowaniem obudowy, którą musiałem rozkręcić, aby ją dokręcić (zdarzało się to kilka razy). A w zeszłym tygodniu urwał mi się przewód cewki. Po zlutowaniu i podłączeniu sprzęt działa, ale już nie wykrywa metalu. Jest sygnał, ale po najechaniu na przedmiot metalowy nic się nie dzieje. Proszę o pomoc!!!!
proscan Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Witam,Jeśli kupileś bezpośrednio u producenta nowy wykrywacz to w momencie gdy powstały kłopoty należało zgłosić reklamację.Jeśli próbowałeś sam naprawiać, to producent może nie chcieć uwzględnaić tej reklamacji.Tak czy owak, zgłoś sie do producenta i daj wszystkim znać jak Ci poszło. Geoscan czytuje to forum i być może sam wystąpi z jakąś inicjatywą. proscan
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.