gibki9 Napisano 30 Marzec 2006 Autor Napisano 30 Marzec 2006 witam mam pytanie jak powinna wygladac naprawa gwarancyjna,czy ja pokrywam koszty wysylki,czy sprzedawca i ile dni ma na naprawe??pzdr.
Kopi Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Witam.Nie prściej skontaktować się z Producentem albo dokładnie przeczytać kartę gwarancyjną?PozdrawiamKopi
gibki9 Napisano 30 Marzec 2006 Autor Napisano 30 Marzec 2006 masz racje ,juz tak sie przyzwyczailem do zadawania ptan na forum ze juz o slowie pisanym ,czyli instrukcji zapomnialem:),sam odpowiedzialem sobie na pytanie:)pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.