Gość Napisano 6 Kwiecień 2002 Share Napisano 6 Kwiecień 2002 W ogloszeniach (wymiana) zamiescilem swoje ogloszenie jesli ktos jest ciekawy i lubi posluchac muzyczki niech looknie :). Ja jestem zielony ale zaczyna mnie wciagac temat tym bardziej ze moj dzidek (panie swiec nad jego dusza) zawsze przy okazjach rodzinnych zwykle po kieliszku lubil sie wygadac na temat starych czasow (po drinku zwykle mowi sie prawde lub chociaz czesciowo) na temat swojej jak on to nazywal parabelki ktora zakopal gdzies na ogrodku u mnie za domem. Zastanawiajaca dla mnie sprawa jest to ze na trzezwo unikal tego tematu lecz moja babcia podpytana przezemnie przyznala ze dziadek mial jakies zelaztwo ktore trzymal w piwnicy ale sie bal i nie chwalil pewnego dnia oproznil piwnice i babcia nie wie gdzie co i jak. Jestem z waw-y narazie nie posiadam wlasnego sprzetu wiec jesli ktos ma ochote prosze o kontakcik. Mozna poszperac przy piwku moze sie cos znajdzie i moze czegos sie naucze.Pozdrowionka dla wszyskich zyczliwych. Kerr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Kwiecień 2002 Share Napisano 6 Kwiecień 2002 witamniepowiem jestem bardzo zainteresowany - lubie takie historie. napisz to sie skontaktujemy - lub gg 2328602pozdrawiam wittman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Kwiecień 2002 Share Napisano 6 Kwiecień 2002 Fajna historia. I jak wiem na przykladzie swojego wuja moze byc prawdziwa. Szkoda ze mieszkam tak daleko, ale Wittman z pewnoscia zrobi to fachowo. Podzielcie sie chlopaki wynikami poszukiwań. Powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Kwiecień 2002 Share Napisano 6 Kwiecień 2002 DZIĘKI !!!!wittman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...