krzyżak Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 Kto z was ma już garreta ACE 150 ,jak się zachowuje w pracy i czy warto go kupić????
dream28 Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 ten temat juz jest na forumgarry jest moim zdaniem dobry ale brakuje mu pinpointu...trzeba sie nakopać chwilę szukając celu.jest to moj pierwszy wykrywacz ale jestem zadowolony na maxa z niego. lekki, nieduży, solidny. brakuje mi regulacji sygnału dzwiękowego bo jest głośny ale zawsze słuchawki są...
krzyżak Napisano 20 Maj 2005 Autor Napisano 20 Maj 2005 Kupiłem sobie w końcu ten Ace 150 , kiedy testowałem go wczoraj w domu to przwie bez przerwy wydaje sygnał;gdziekolwiek nim poruszyłem.Co Prawda kiedy umieściłem sondę nad monetami lub nożyczkami a nawet złotem to wtedy wydawał inny sygnał.Nie mam doświadczenia z wykrywką na drobnicę i dlatego pytam czy to że on często piszczy jest normalne?
ZnaChoR Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 Krzyżak nietestuj nigdy w domu, ponieważ beton i ściany mająa zbrojenia stalowe i dlatego piszczy!!pozdr.ZnaChoR
krzyżak Napisano 21 Maj 2005 Autor Napisano 21 Maj 2005 też doszedlem do tego żeby nie testowaćw domu.dzieki ZnaChoR
bling bling Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 dzisiaj kupilem ten wykrywacz i dopiero zdazylem go potestowac w domu : moneta 1gr-10cm, 5zl-15cm na najwyzszej czulosci i all metal. wyniki beznadziejne i jak sie potwierdza sie w terenie to bede reklamowac.
Dundee Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 bling bling zero testow w domu, bo to niszczy nerwy :))Wyskocz z draniem gdzies w nature" i sie pobaw.Jesli bedziesz mial takie same wyniki to reklamuj!!Wprawdzie nie mam 150ki, ale takie zasiegi to cos nie takpozdro
proscan Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 Niech zgadnę...Kładłeś monetę na podłodze i machałeś sondą. Czy tak?proscan