Andrzej18 Napisano 28 Marzec 2005 Autor Napisano 28 Marzec 2005 Zna ktoś tą stronę , to jakieś atrapy czy zdekowane orginały ? Co o tym sądzicie ?pozdrawiam
Andrzej18 Napisano 28 Marzec 2005 Autor Napisano 28 Marzec 2005 Sorki zapomniałem ...:( http://www.bvs.cz/ww_ii.html
piryt Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 ... z tego, co wiem to Czesi są dobrzy w robieniu takich bajerów. Znam ludzi, którzy kupują tam roń czarnoprochową" - produkacja 2005 r. :-] Więc trzeba by się przyjrzeć temu z bliska (i nie koniecznie tylko fotkom). Pozdrawka - pirytps.osobiście bym nie kupował, bo złożyć reklamację po czesku... echhhhhh.
Andrzej18 Napisano 28 Marzec 2005 Autor Napisano 28 Marzec 2005 To chyba jednak sprzęty z epoki np Maxim , nie znam się na czeskim ale niektóre dostępne chyba w wersji ostrej i deko ...
norbert lat 13 Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 cool stronka na maxa odjechana ahhhhhhhhhh
herrmateuss Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 a procedura zakupu dekowca jest tak oto skomplikowana-Poprosze Mausera Yugo-Poprosze dowód osobisty-Prosze -dziekuje-ile płace?-4800 koron-prosze -dziekujeI masz w łapie mausa którego w polsce sprzedajesz z 3 krotnym zyskiem
herrmateuss Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 a procedura zakupu dekowca jest tak oto skomplikowana-Poprosze Mausera Yugo-Poprosze dowód osobisty-Prosze -dziekuje-ile płace?-4800 koron-prosze -dziekujeI masz w łapie mausa którego w polsce sprzedajesz z 3 krotnym zyskiem
herrmateuss Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 W sklepie byłem podobnym w Pradze zeskiej facet mówił dobrze po polsku i rosyjsku.Prowadził komis z bronią palna i akcesoriami w tym oczywiscie z dekowcami.I jakoś niesłychac zeby sie nimi strzelali po ulicach jak twierdzi nasza policja i zeby było to niebezbieczne ( conajwyzej mozna kogoś trzasnąć z kolby :)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum