Jarosław Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 panowie jestem początkującym i mam dylemad co mam kupić z wykrywki polskiej na monetki o średnicy fi 12-40 mm kolor różne stany od blaszek do I+ PROSZE O POMOC I WYROZUMIAŁOŚĆ I BEZ KOMENTAŻY itd
SWaldek Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 To nie jest forum o pietruszce lecz właśnie o wykrywaczach , gdybyś zechciał przeczytać parę wątków z tego działu nie musiałbyś zadawać kolejnego bardzo lakonicznego pytania,na które może być tyle odpowiedzi ilu odpowiadających. Najczęściej włąśnie takie pytania pozostają bez komentarza ,albo dają powód do kłótni, bo zaczyna się batalia o rynek.Pozdrawiam i zapraszam do lektury , będzie szybciej niż czekanie na odpowiedź z której i tak pewnie nie skożystasz
Jarosław Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 Do:SWaldekwłaśnie się naczytałem i nic z tego nie wiem jedni żartują drudzy ukrywają prawde pomimo że mieszkam w takiej miejcowości że nikt tam nie chodzi z wykrywką i nikomu to faktycznie nie zaszkodzi odkryć prawde o dobrym polskim sprzęcie do poszukiwań .
past Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 za 599 masz Rutusa Ultra , coś koło tego(cenowo) ACE 150 na monetki to chyba najtańsze. Co do Ultry to poszukaj posty o niej , co do ACE masz testy Proscana w temacie poniżej
Jarosław Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 czy RUTUS ULTRA to faktycznie dobra otkrywka na monetki czytałem o nim dużo . ale chciałbym pare konkretów od posiadaczy ULTRY ktuży śmigają z nim i znajdują fajne fanty . ( wygląd faktycznie jest estetyczny na fotkach a w praktyce )