Skocz do zawartości

Wykrywacz dla początkującego

Gość pawl

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam!
Jestem początkującym poszukiwaczem skarbów. Chciałbym kupić wykrywacz taki co wykryłby np.łuskę karabinową na głębokości 0,5m O cenie do 500zł. Co byście mi proponowali?
Znalazłem coś w sklepie poszukiwacza". Ten wykrywacz nazywa sie explorer i kosztuje 499zł .
Co o tym sądzicie?
Napisano
Witam
Na głębokości 0.5 m to łuski karabinowej nie znajdziesz nawet sprzętem za kilka tysięcy złotych a za 500 zł to tylko PI lub jakąś zabawkę którą skutecznie wyleczysz zapał poszukiwacza skarbów.
pzdr
Napisano
Do pawl-a :
1 - za 500 zeta nie kupisz wykrywacza w sklepie.
2 - czemu większość zaczynających zabawę w poszukiwania wychodzi z założenia, że na początek wystarczy coś taniego czytaj - tandetnego ?
3 - czy posiadasz odpowiednią wiedzę, aby dostroić i zinterpretować sugnały ; prostego ; PI ? Jeśli nie, to postaraj się wyskrobać trochę kasy i kup wykrywkę, która choć trochę pomyśli za ciebie.
Powodzenia ! - Woojec -
Napisano
Witam
Koledzy napisali już najwazniejsze, ale jeszcze dodam, że jesli masz kogoś za wielką wodą", to możesz za 500-600 zł kupić trackera.
http://www.kellycodetectors.com/bountyhunter/fast-tracker%2BIV.htm#trackeriv
Oczywiście bez kosztów przesyłki.

W innym wypadku pozostaje Ci kupić używany. Poza tym sezon się kończy, więc jeśli możesz, dozbieraj sobie przez zimę i kup coś porządnego. Na wiosnę jak znalazł :)

Pozdrawiam
Napisano
Dzięki za dobre rady.
Rozmawiałem już o tym z rodzicami. Dla nich nawet Dukat za 450zł to za dużo.
  • 4 weeks later...
Napisano
Do Pawl za cene od 440 zl mozesz smialo zakupic Bartka 3 (zestaw do samodzielnego dokonczenia tzn. zostanie ci przez zime zrobic obudowe elektroniki obudowe baterii oraz stelaz laczacy wszystkie te elementy wraz z sonda)za ta cene to rewelka a podane zasiegi na stronie producenta tej wykrywki sa prawdziwe i nie naciagane dodatkowo masz pelna gwarancje na ten sprzet

pozdrawiam