Gość Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Witam!Jestem początkującym poszukiwaczem skarbów. Chciałbym kupić wykrywacz taki co wykryłby np.łuskę karabinową na głębokości 0,5m O cenie do 500zł. Co byście mi proponowali?Znalazłem coś w sklepie poszukiwacza". Ten wykrywacz nazywa sie explorer i kosztuje 499zł .Co o tym sądzicie?
DJaZi Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Witam Na głębokości 0.5 m to łuski karabinowej nie znajdziesz nawet sprzętem za kilka tysięcy złotych a za 500 zł to tylko PI lub jakąś zabawkę którą skutecznie wyleczysz zapał poszukiwacza skarbów.pzdr
woojec Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Do pawl-a :1 - za 500 zeta nie kupisz wykrywacza w sklepie.2 - czemu większość zaczynających zabawę w poszukiwania wychodzi z założenia, że na początek wystarczy coś taniego czytaj - tandetnego ? 3 - czy posiadasz odpowiednią wiedzę, aby dostroić i zinterpretować sugnały ; prostego ; PI ? Jeśli nie, to postaraj się wyskrobać trochę kasy i kup wykrywkę, która choć trochę pomyśli za ciebie.Powodzenia ! - Woojec -
Andreos Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 WitamKoledzy napisali już najwazniejsze, ale jeszcze dodam, że jesli masz kogoś za wielką wodą", to możesz za 500-600 zł kupić trackera. http://www.kellycodetectors.com/bountyhunter/fast-tracker%2BIV.htm#trackerivOczywiście bez kosztów przesyłki. W innym wypadku pozostaje Ci kupić używany. Poza tym sezon się kończy, więc jeśli możesz, dozbieraj sobie przez zimę i kup coś porządnego. Na wiosnę jak znalazł :)Pozdrawiam
woojec Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Andreos dobrze mówi - zbieraj kasę i nie kupuj taniochy.Postaraj się kupić coś ze średniej półki, dobrej firmy. - woojec -
Gość Napisano 4 Październik 2004 Napisano 4 Październik 2004 Dzięki za dobre rady.Rozmawiałem już o tym z rodzicami. Dla nich nawet Dukat za 450zł to za dużo.