Skocz do zawartości

Bezpieczeństwo poszukiwań

Gość Nowyx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Jestem początkującym poszukiwaczem z wykrywaczem metalu.

I prosze o odpowiedż w kilku zdaniach osoby doświadczone.Otóż jestem osobą rozważną i odpowiedzialną.Mam zamiar troche pochodzic w wolnych chwilach z wykrywaczem i trochę pokopać.Sport zdrowy bo na świeżym powietrzu a i łopatą pomachać zdrowo.Do czasu aż się nie wykopie jakiegoś niewypału..............

Licze na jakieś bagnety i takie różne znależiska ale jak robić to bezpiecznie aby przypadkiem nie stracić życia,nogi bądż ręki.JAk kopać aby nie zdetonować pod ziemią jakiegoś śmiercionośnego śmiecia ?Proszę o kilka mądrych rad.
Napisano
Poszukaj na forum. Mimo, że temat jest oficjalnie zakazany, było kilka dyskusji.
Peter
Napisano
Przepraszam, czy posiadanie w domu 6kg uranu jest zakazane w Polsce? Mam go z niewystrzelonych (ale pozbawionych m. wybuchowego i spolonek) pocisków z dzialka od A-10 Warthdog (dobry wujek" mmi z Kosova przywiózl). Skoro Uran jest zubozony to czy stanowi dla mnie jakioes niebezpieczenstwo dla zdrowia/ zycia? Jest to wogóle legalne? Jesli nie jest to ja oczywiscie tylko tak sobie zartowalem.... ;-)
Napisano
Temat zakazany ???A czemuż to ?Przecież bezpieczeństwo wszelkich działań to podstawa czy to wspinaczki czy kajakarstwa czy zbierania grzybów.A przyzancie ,że kopiąc koparką pod fundamenty domku niejedną bombę wykopano.Myslę,że admin nie tylko nie usunie takiego postu ale powinien na stronie umieścić postepowanie poszukiwaczy z rozstądkiem.

Panowie :Ja nie pytam .Jak szukać niewypałów ?Jak je rozbroić?Jak bezpiecznie przenieśc do domu ?

Ja się pytam jak rozpoznać cholerstwo ???Jak kopać bezpiecznie niewiedząc do czego możemy się dokopać ?
I wogóle jak postepować/jestem laikiem/ aby hobby nie zamienić w tragedię ?Przecież tyle czyta się o dzieciakach piłujących bomby itd itp.