Gość Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Witam Chciałbym zapytać jakie przykładowe osiągi ma ten wykrywacz????? I czy ktoś budował tę konstrukcję. Mam kilka pytań ale to już na priva z tą osobą
SWaldek Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Temat dość mocno wałkowany na tym forum.Jak poszukasz wstecz znajdziesz dużo potrzebnych informacji.Sprzęt jest dość popularny wsród konstruktorów amatorów,a jak się przyłożysz solidnie to się miło zaskoczyszPozdrawiam
Gość Napisano 31 Sierpień 2004 Napisano 31 Sierpień 2004 Wiem że temat był poruszany. Czytałem wszystkie posty o nim, ale nigdzie dokładnie nie są sprecyzowane osiągi. Jedyne co, to chyba pan Aleksander zrobił test ale ze słoikiem monet. Chodzi mi o przykład np. jednej monety 1zł tak żebym wiedział czy warto go robić. Teraz mam jabla i jestem z niego zadowolony. Jednak chciałbym zrobić wykrywacz z dyskryminacją i lepszym zasięgiem. Jestem w technikum elektronicznym także dostęp do sprzętu i ludzi znających się na elektronice mam. Z góry dziękuje za pomoc.
DJaZi Napisano 31 Sierpień 2004 Napisano 31 Sierpień 2004 Jeśli zrobisz go solidnie jak kolega SWaldek wspominał to 1zł widzi z ponad 40cm w powietrzu i spokojnie z ponad 30cm wyciągniesz te złotówkę z ziemi, możesz go robić nie jest skomplikowany i drogi w wykonaniu warty grzechu.pzdr
SWaldek Napisano 31 Sierpień 2004 Napisano 31 Sierpień 2004 Dodam,że chodzi o 1zł PRL z alu max. udało mi sie osiągnąć dla tej złotówki 41cm w powietrzu przy ustawieniach czułość na ful i na dyskryminacji a srednio wychodzi ok 36-38cm.Jednak taki pomiar jest nieobiektywny i nie może przesądzać ,że tak będziesz kopał. Wystarczy ,że trafisz na zmineralizowany grunt i już pewnie na 20cm w tym gruncie jej nie usłyszysz.Mimo wszystko sprzęt jest godny polecenia z ukierunkowaniem na grubsze fanciki bo to w końcu sprzęt statyczny, choć po dojściu do wprawy monety także ładnie cedziPozdrawiam