Skocz do zawartości

Czy ktoś może ocenic Rutusa ultra??

$enior

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Potrzebuję komentarzy i oceny rutusa ultra co jest wart i czy w ogóle jest czegoś wart.Szukam wykrywacza na poczatek,ale nie takiego, ktorego odstawiłbym do lamusa po pierwszym sezonie. Przeczytałem już masę waszych postów i mam mętlik, bo każdy sugeruje praktycznie rozbiezne wersje. Utrwalily mi się głównie modele Whites 6000Di Pro i Tesoro Silver Umax, ale zastanawiam się czy nie lepiej rozpocząć swoją karierę od czegoś prostszego. Jestem zielony na temat modeli więc proszę o wyrozumiałość. Z góry pozdrawiam zacne gro fachowców i proszę chociaż o parę słów(zasady działania i budowę skrzętnie poznałem wrazie czego:).Chodzi mi o konkretne modele abym miał punkt zaczepienia do porównań)
Napisano
wlasnie dwa dni temu zaczałem chodzic z tym wykrywaczem. Dopiero go poznaje ale mam juz pewne osiagniecia. Jak kazdy wykrywacz ma swoje zalety ale i na pewno jakies wady. Jest wykrywaczem bardzo lekkim, czułym lecz w odróżnieniu do swojego pierwszego odpowiednika bardziej cichym. Pozdrawiam.
Napisano
Jak na razie to chodzilem z nim tylko 3 godziny, zbyt malo by cos napisac.
Pierwszy plus to waga - 1200 gram.
Napisano
Karas, zapomniales o jeszcze jednej zalecie - wyjatkowo niskiej cenie (w Twoim przypadku) :)))

Pzdr - jankos.
Napisano
Witam
Jako posiadacz Plusa i tester ( kolega zakupił Ultra) uważam że jest dobry ( to tak skromnie powiedziane) dzisiejszy wypadzik mnie satysfakcjonuje....
Pozdrawiam
Napisano
Mnie tez po trzech dniach trudno ocenic sprzet-ale ogolnie i moje,i specjalistow /na zlocie PS/ wrazenia sa pozytywne.