$enior Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 Potrzebuję komentarzy i oceny rutusa ultra co jest wart i czy w ogóle jest czegoś wart.Szukam wykrywacza na poczatek,ale nie takiego, ktorego odstawiłbym do lamusa po pierwszym sezonie. Przeczytałem już masę waszych postów i mam mętlik, bo każdy sugeruje praktycznie rozbiezne wersje. Utrwalily mi się głównie modele Whites 6000Di Pro i Tesoro Silver Umax, ale zastanawiam się czy nie lepiej rozpocząć swoją karierę od czegoś prostszego. Jestem zielony na temat modeli więc proszę o wyrozumiałość. Z góry pozdrawiam zacne gro fachowców i proszę chociaż o parę słów(zasady działania i budowę skrzętnie poznałem wrazie czego:).Chodzi mi o konkretne modele abym miał punkt zaczepienia do porównań)
kojak1 Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 ja tez jestem zainteresowany kupnem tego wykrywacza na początekpzdr kojak1
rigel Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 wlasnie dwa dni temu zaczałem chodzic z tym wykrywaczem. Dopiero go poznaje ale mam juz pewne osiagniecia. Jak kazdy wykrywacz ma swoje zalety ale i na pewno jakies wady. Jest wykrywaczem bardzo lekkim, czułym lecz w odróżnieniu do swojego pierwszego odpowiednika bardziej cichym. Pozdrawiam.
Gość Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 Jak na razie to chodzilem z nim tylko 3 godziny, zbyt malo by cos napisac.Pierwszy plus to waga - 1200 gram.
Gość Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Karas, zapomniales o jeszcze jednej zalecie - wyjatkowo niskiej cenie (w Twoim przypadku) :)))Pzdr - jankos.
proscan Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Jak to niskiej?? Walka była bardzo ostra, dogrywka długa i straty w ludziach poważne !!:-)proscan
dominss Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 WitamJako posiadacz Plusa i tester ( kolega zakupił Ultra) uważam że jest dobry ( to tak skromnie powiedziane) dzisiejszy wypadzik mnie satysfakcjonuje.... Pozdrawiam