Skocz do zawartości

Leo89

Użytkownik forum
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Leo89's Achievements

0

Reputacja

  1. hej, dzięki za odpowiedzi :) a czy płyty do pancerzy czołgów są walcowane na gorąco ? nie znam się tak na temacie, wiedzę mam tylko z internetów i wyczytałem że na zimno walcowana jest wytrzymalsza ?
  2. hej jestem nowy na forum, z zamiłowania jestem modelarzem i buduję modele pojazdów Panzerwaffe (zarówno tej początkowej jak i współczesnej). ostatnio zacząłem zastanawiać się nad zasadnością robienia nierówności na powierzchni pancerzy pojazdów z okresu 2 wojny światowej- ciekawy jest efekt, kiedy powierzchnia modelu jest nieco "szorstka", na zdjęciach pojazdów z muzeów widać, że te pancerze nie są gładkie, pojawia się jednak jedno ale i tu może ktoś podzieli się wiedzą- czy takie nierówności jak te widoczne na płycie bocznej Pzj G13 między kołem zapasowym a spawem z płytą czołową to efekt korozji, czy stal walcowana takiej grubości ma taką fakturę? tutaj inny przykład: zarówno na płycie czołowej jak i osłaniającej transmisję widać nierówności, czołg jest w Panzermuseum Munster i chyba jest wciąż na chodzie, a widziałem jego zdjęcia z lat 80tych i był tak samo pomalowany, więc raczej przez ostatnie 40 lat nie działo mu się nic z powierzchnią pancerza... tu inny PzKpfw IV, chyba gdzieś w Szwajcarii: i tak samo- płyty czołowa i nad transmisją nie są gładkie, natomiast o samym czołgu nic nie wiem i równie dobrze mógł siedzieć ileś lat w jakimś bagnie i korodować... jeśli ktoś ma informacje na ten temat to bardzo będę się cieszyć :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie