Sklejkowa makieta nie ma nic wspólnego z opisywaną wcześniej rekonstrukcją Vickersa. Makieta powstala na podstawie dokumentacji z muzeum w Bovington (zresztą bez zgody właściciela tejże). Vickers z Bovington wyprodukowany został w 1940 roku i różni się od Vickersów dostarczonych do Polski m.i. dłuższą nabudową podwieżową, innym układem płyt bocznych podwozia (w czołgu z Bovington są 4, w polskim" Vickersie były 3, podobnie jak w 7TP). Dzięki temu, że udalo się pozyskać 3 kolejne oryginalne boczne płyty podwozia rekonstruowany Vickers będzie miał w 100% wierne wymiary. W ciągu 1-2 miesięcy powinna zostać zakończona rekonstrukcja brakujących elementów układu jezdnego. Kończymy wytwarzanie kół jezdnych oraz naprawiane/uzupełniane są resory. Do Fiata udało się już pozyskać część elementów układu jezdnego, poszukujemy dalszych - tu prośba - gdyby ktoś miał takowe i skłonny byłby je sprzedać proszę o kontakt. Silnik ze skrzynią, elementy chłodnicy mamy. Fiat jest zbudowany w ten sposób, że szkielet drewniany został z zewnątrz obity blachą, a od środka sklejką. Szukam obecnie specjalisty od konserwacji drewna, aby zakonserwować i uzupelnić drewniany szkielet, który częściowo jest spróchniały. Prace blacharskie przy Fiacie nie stanowią problemu. Oczywiście, że Fiata przywrócimy do życia ! Zwłaszcza, że widać na boku resztki czerwonego krzyża w kole, i napisu P.C.K.poniżej, tak w jak dostępnym w internecie filme o przekazaniu 100 ambulansów przez P.C.K Wojsku Polskiemu. Może to jeden z tych samochodów ?