Jump to content
vis1939

Łączność II RP vol.3

Recommended Posts

Widzę że się ruszyło w kwestii drugiej skrzyni :]
A jak wygląda sprawa mojej pierwszej, co tam mogło być??
http://static.myvimu.com/photo/53/39095323_l.jpg
http://static.myvimu.com/photo/33/39093323_l.jpg
Jest resztka pasa skórzanego tak jak w jednej z przegród Visa1939, do troczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vis1939, czy mógł byś sprawdzić czy masz otwory po łączeniach z moją skrzynią, na zdjęciu w tylnej ściance widoczne są otwory lewa 2, prawa trzy. Albo tam skrzynie były łapane albo to pozostałości po wewnętrznym oporządzeniu. Nie mam jeszcze pewności czy jedna to nie przestrzelina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pader moja żadnych podobnych otworów nie posiada,zresztą była odejmowana od wozu wedle potrzeby i takowe łączenie nie miało by sensu.

Nadwojciech dzięki za fotkę! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
no właśnie się tego dopatrzyłem :]
Cały czas potrzebuje zdjęć kół i ewentualnego zwymiarowania samego koła bez opony. Mam odłożone dwa koła z tego regionu co skrzynia a będąc dziś na spacerze zauważyłem na podwórku u kogoś komplet:]
Podeślijcie jeśli posiadacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zrób sobie wycieczkę do Muzeum Śląskiego w Katowicach:)
https://odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/tacanka1_medium.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiku, wielkie dzięki:]
Czy masz więcej zdjęć?
Czy mógł byś mi je podesłać na priwata??
Ja cały czas szukam reszty i pomogły by mi w identyfikacji części :]
Z góry Dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tylko to o ile oczy nie myla blotnik tylniego polwozia a Paderowi chyba potrzebne wymiary przedniego do jego skrzyn?

Pader odezwij sie na priva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Również, najchętniej wszystkich części które się gdzieś uchowały, i jak najbardziej szczegółowe zdjęcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie trafiło mi się takie cudeńko :]
czy nie jest to do skrzyneczki numer 15 w skrzyni Visa1939 ??
Instrukcja do Zespołu spalinowo - elektrycznego R.K.A. ( Radiostacji Korespondencyjnej Armji) który składa się z silnika C.W.S.0.2.P. (Centralnych Warsztatów Samochodowych, seria zero dwucylindrowy, chłodzony powietrzem) oraz prądnicy P.T.E. (Polskiego Towarzystwa Elektrycznego). Stosowane były w wojsku do zasilania radiostacji o falach niegasnących R.K.A. i do ładowania akumulatorów.
Instrukcja wydana w 1929 roku, opracowana w Warszawie w 1928 roku dla łączności.
Należała do biblioteki oficerskiej Krakowskiego 6 Pułku Artylerii Polowej należącego do 6 Dywizji Piechoty który 1 stycznia 1932 roku został przemianowany na 6 Pułk Artylerii Lekkiej.
Na instrukcji Widoczne pieczątki obu nazw pułku.Oficerem Łączności pułku był kpt. Edward Słowik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tak z innej beczki, czy ktoś kojarzy wytwórnie AUTOGEN na Obozowej w Warszawie, czy oni coś dla wojska produkowali??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information