konrad0606 Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 Witam,może ktoś będzie mógł pomoc w odpowiedzi na pytanie od czego to może być. Obecny właściciel twerdzi że pochodzi to z II W.Ś.Oznaczenia jakie udało się odczytać W.X 358494/0 oraz 15312Z góry dzięki za pomoc.Pzdr. Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 4 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2012 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 4 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2012 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 2 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2012 ...Laiso pod tym uchem niema nic. Na fotce wyglada to jak jakieś bicie aleto zludzenie. Opcja żeby to rozebrać wchodzi w grę, jeżeli nic się nie wymysli....samulb wygląda to bardzo podobnie,czyli zastosowanie już mniej więcej znamy tylko od czego to cholerstwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 Owszem, w motocyklach stosowane jest podobne ustrojstwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 ...ale tylko co do zasady przekazywania napędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 ...ale jego wygląd i budowa są zupełnie inne.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Landszaft Napisano 2 Styczeń 2012 Share Napisano 2 Styczeń 2012 mam pytanie czy po zdjęciu tego elementu ta ośka ma przekładnie ślimakową ??, czy to jest jakiś zawór kontrolny, bo widać od góry jak by tam była albo śruba albo mechanizm do którego był podłączony napęd .Jeśli jest tam ślimak wtedy wskazywało by że to jest główny element napędzający resztę czyli pierwszy element redukujący obroty, choć nie bardzo bym rozumiał po co redukować obroty , aby z powrotem nadawać im na drugim przełożeniu większe obroty ??. Jeśli nie ma tam ślimaka lub nic nie ma to cały mechanizm to tylko 2 przekładnie z zębatkami stożkowymi, czyli mechanizm albo redukujący obroty albo przyspieszający zależnie w którym kierunku działa. A wtedy zastosowanie wszelakie i trudno będzie zgadnąć do czego chyba że się trafi na taki sam mechanizm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2011 Witam,zbliżenie sygnaturki z prawej strony. Wyglada to jak W K.Sygnatura z lewej niebawe, moze to wniesie cos nowego do tematu.Pzdr.Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2011 ... po odczyszczeniu wyszły jeszcze takie bicia.Ta czcionka jest dosyć charakterystyczna, tylko nie wiem z czym ją skojarzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laiso Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 WitamDobrze prawisz Catadero, mi osobiście to spokoju nie daje bo wiem ze już się z tym kiedyś spotkałem eh pamięci.... Obstawiam ze to będzie coś w ten deseń: http://www.eoferty.com.pl/sprzedam_przekladnie_katowa_reduktor_264681.htmlpytanie tylko od czego :)Pozdrawaim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laiso Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Konrad opisz jeszcze lub powiększ te dwie sygnaturki z pierwszej fotki, jedna jest pod uchem po lewej stronie ( okrągła?) a druga na korpusie po prawej pomiędzy poziomymi szpilkami, jest tam KK? XX? XK??Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiomix Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 Może konna kosiarka lub kopaczka do ziemniaków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Landszaft Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 przekładnie kątowe nie tylko były stosowane w motoryzacji ale także w artylerii . Mam dość podobnie zbudowaną przekładnie kątową do 2 cm Flaka 30 tyle że obudowa jest aluminiowa do podnoszenia lufy działka , większość artlerii p-lot. miała podnoszenie lufy na przekładniach kątowych , nie tylko niemiecka , ale i radziecka ,polska etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin iż 49 Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 Wyglądem przypomina napęd pompy wtryskowej silnika diesla.Sugeruje to delikatne sprzęgiełko na wałku atakującym.Myślę że talerz był zębatką napędową, a atak napędzaną.Podobne przekładnie widywałem na małych silnikach statkowych do regulatorów prędkości obrotowej.Nie wiem tylko po co napę linki.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 Z licznikiem obrotów lub prędkościomierzem?C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 Witam,może ktoś będzie mógł pomoc w odpowiedzi na pytanie od czego to może być. Obecny właściciel twerdzi że pochodzi to z II W.Ś.Oznaczenia jakie udało się odczytać W.X 358494/0 oraz 15312Z góry dzięki za pomoc.Pzdr. Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiety82 Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 Proszę przepisywać bicia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrad0606 Napisano 1 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2012 Witam,to bardzo interesujacy trop....Wielkie dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Czcionka jak czcionka. Jest to katalogowy numer części. C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laiso Napisano 1 Styczeń 2012 Share Napisano 1 Styczeń 2012 WitamKonrad jeśli możesz to jeszcze oczyść cyknij i powiększ rejon zaznaczony pod uchem na fotce.Zastosowanie w arti też przeszło mi przez myśl ale ten ślimak.. nie pasuje.Konrad nie to że Cie zachęcam do rozkręcania tej przekładni ale jeśli masz możliwość rozkręcenia bez zniszczenia tych kół zębatych, to na pewno są osadzone na łożyskach a te mają zawsze swoje oznaczenia..Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
konrad0606
Witam,
może ktoś będzie mógł pomoc w odpowiedzi na pytanie od czego to może być. Obecny właściciel twerdzi że pochodzi to z II W.Ś.
Oznaczenia jakie udało się odczytać
W.X 358494/0 oraz 15312
Z góry dzięki za pomoc.
Pzdr.
Konrad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.