s_boj Napisano 29 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2012 KRUG już w muzeum.http://www.muzeumlotnictwa.pl/aktualnosci_archiwum.php?id=175 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
njorl Napisano 29 Lipiec 2012 Share Napisano 29 Lipiec 2012 Dla zainteresowanych sytuacją finansową MLP polecam zapoznać się ze sprawozdaniem finansowym Muzeum za rok 2011.UCHWAŁA Nr 722/12 ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie za 2011 rok. -> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_UM/podmiotowe/Zarzad/Uchwaly/2012/15822.htmWprowadzenie do sprawozdania finansowego -> http://www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/03F06F44-96A6-4FB6-8FF3-EB598137EB1C/0/722zal.pdfStrata netto: -1 735k PLNSuma bilansowa: 65 993k PLNW stosunku do roku 2010 przychody netto ze sprzedaży biletów spadły prawie o połowę (z 517k PLN do 261k PLN). Podobnie przychody z pozostałej działalności gospodarczej spadły o około 45% (z 870k PLN do 470k PLN)Kwota dotacji na działalność bieżącą pozostała prawie taka sama (1 867k PLN).Zatrudnienie zwiększyło się o 7,2 etatu:+ 2 etaty w Dziale Inwentaryzacji Muzealiów+ 0,5 etatu w Dziale Upowszechniania Muzealiów- 0,8 etatu w Komórce inwestycjnej+ 5,5 etatu w Dziale AdministracyjnymJednocześnie koszty wynagrodzeń zmniejszyły się z 1 843k PLN do 1 611k PLN w 2011 roku.Ogółem koszty działalności operacyjnej zwiększyły się z 4 295k PLN do 4 738k PLN, przy czym kluczowy wpływ miało tu zwiększenie kosztów amortyzacji z 678k PLN w 2010 do 1 893k PLN w 2011.Pozdr.,MJUPS. Czyżby Małopolski Piknik Lotniczy wracał do Krakowa? -> http://www.pikniklotniczy.krakow.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erwin1 Napisano 29 Lipiec 2012 Share Napisano 29 Lipiec 2012 Szkoda że te nowe etaty nie zostały stworzone dla ludzi którzy zajmują się renowacją i remontami samolotów których nie brakuje a których będzie z roku na rok przybywać :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 29 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2012 To zwróćcie uwagę na stan obecny (szczególnie na gwiazdki)http://www.muzeumlotnictwa.pl/struktura.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 25 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2012 Błękitne Skrzydła dla muzeum lotnictwahttp://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,12320556,Prestizowe_Blekitne_Skrzydla_dla_muzeum_lotnictwa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 25 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2012 w powyższym linku także wywiad z dyrektorem Radwanem i rozwianie wątpliwości co do dalszych losów samolotu kapitana Wrony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozfig Napisano 25 Sierpień 2012 Share Napisano 25 Sierpień 2012 Na Boeinga kpt. Wrony to muzeum raczej nie miało żadnych szans.http://www.tvn24.pl/boeing-kpt-wrony-sprzedany-leci-na-wyspy,272579,s.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 25 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2012 Co nie zmienia faktu, że LOT sprzedał go za cenę 2-3 warbirdów z II wojny światowej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozfig Napisano 26 Sierpień 2012 Share Napisano 26 Sierpień 2012 To już wolałbym tamte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 26 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2012 Proste, że ja też :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
husky1 Napisano 26 Sierpień 2012 Share Napisano 26 Sierpień 2012 Jak juz beda go kroic na kawalki ,to moze chociaz kabine pilotow dali by do muzeum ?Nawet wydmuszka bylaby OK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 26 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2012 tutaj niestety wszystko rozbija się o koszt transportu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
husky1 Napisano 26 Sierpień 2012 Share Napisano 26 Sierpień 2012 To moze chociaz ten slynny bezpiecznik?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 26 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2012 Tam jest podejrzewam jeszcze wątek strategiczny :). Nie lubię teorii spiskowych, ale... nie ustawia się w muzeach egzemplarzy wciąż latających i transportujących ludzi maszyn, w których coś nawaliło, bo dla producenta, to raczej kiepska reklama. Lepiej pociąć na żyletki i zapomnieć. No i trafił ostatecznie z powrotem do Anglosasów, którzy się nim ogolą :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 1 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2012 Jest! jest! jest! :)http://www.muzeumlotnictwa.pl/ogloszenia/2012/326310-2012.phpRusza projekt odbudowy zburzonych przez Niemców hangarów. Piękna wiadomość, jak na taką smutną rocznicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozfig Napisano 1 Wrzesień 2012 Share Napisano 1 Wrzesień 2012 No dobrze ale w którym miejscu jest tam mowa o odbudowie rzeczonych hangarów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 1 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2012 Łączę informację pod tym linkiem z wywiadami z dyrektorem Radwanem. Najnowszy przetarg, to kolejny etap, zmierzający w kierunku odbudowy. Pierwszym było odzyskanie i uporządkowanie terenu. Zgodzę się, że użyłem pewnego skrótu myślowego, ale już teraz widać, że dyrekcja muzeum nie poprzestała tylko na budowie nowego gmachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 12 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2012 Renowacja samolotu Curtis Hawk II w zbiorach MLP :)http://www.curtisshawk.muzeumlotnictwa.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 27 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2012 Marsha S. Ivins z wizytą w MLP i za sterami PWS-26 :)http://www.muzeumlotnictwa.pl/aktualnosci_archiwum.php?id=182 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woodhaven Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Oprócz dwóch farbowanych niemców do MLP ma podobno trafić kolejny eksponat de Havilland Sea Venom FAW.21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lufcik Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Ave, wiadomo kiedy będą te nowe nabytki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erwin1 Napisano 1 Październik 2012 Share Napisano 1 Październik 2012 Chłopaki z Poznania dali przykład że można jak się chce to może i w Krakowie zaczną tak działać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 1 Październik 2012 Autor Share Napisano 1 Październik 2012 W Krakowie od dawna tak działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macvsog Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie chce pozyskać od brytyjskiego Imperial War Museum samolot transportowy Junkers 52 AAC. 1 Toucan i morski myśliwiec De Havilland Sea Venom FAW 21, o numerze XG613.Zarówno Junkers 52 AAC. 1 Toucan jak i De Havilland Sea Venom FAW 21 należą do ekspozycji Imperial War Museum w Duxford w Anglii. Informacja pojawiła się na angielskich portalach internetowych. Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie na razie odpowiada tylko, że nie potwierdza ani nie zaprzecza tym informacjom.Na stronie IWM w Duxford zamieszczona jest informacja o decyzji rady nadzorczej muzeum, o pozbyciu się czterech eksponatów: Junkersa 52 AAC. 1 Toucan, Vickersa Varisty T1, De Havilland Sea Venom FAW 21 i De Havilland Sea Vampire T22.Pierwszym samolotem, który ma zostać sprzedany jest zbudowany we Francji – na licencji Junkersa – AAC1. Toucan.Na stronie muzeum zamieszczona jest także informacja, że szczegółowe określenie pochodzenia tego samolotu jest niemożliwe, ponieważ złożony jest on z kilku innych egzemplarzy. Jedna z części na pewno należy do portugalskiej wersji o numerze 6316.Francja dostarczyła Portugalii 16 tych samolotów, które latały w PAF do 1971. Inne elementy należą do samolotów z 1 grupy, które zostały wyprodukowane we Francji na przełomie 1941-1942. Choć malowanie samolotu jest z II wojny światowej to, zdaniem grupy badawczej muzeum, maszynę złożono po wojnie z kilku różnych samolotów. Poza tym samolot jest w bardzo dobrym stanie, choć nie nadaje się do latania".Źródło:http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=8711 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 20 Październik 2012 Autor Share Napisano 20 Październik 2012 Zbiory muzeum wzbogacą się wkrótce o symulator lotniczy KTS Jak - 40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.