Landszaft Posted November 6, 2014 Author Share Posted November 6, 2014 a tu blokada zamontowana w wieży czołgu Renault R-35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted November 26, 2014 Author Share Posted November 26, 2014 i znowu coś zidentyfikowane . Blokada wieży APX1 do czołgów Renault R-35 i Hotchkiss H35/39 .3 takie blokady były w wieży które po przekręceniu powodowały że wieża była nieruchoma bez możliwości jej przekręcenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted November 26, 2014 Author Share Posted November 26, 2014 A tu zdjęcie otwartej wieży i widoczna jedna z wajch blokady wieży Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 Witam po czasie, z uwagi że udało mi się zobaczyć na żywo" jak są zbudowane koła w Renault R35 oraz ich budowa w detalach to skutkiem czego wreszcie mogę zidentyfikować budowę kół czołgu AMC 35 które są bardzo podobne w budowie i rozwiązaniu. Na zdjęciu widać wałki 2 pierwsze" na których są montowane 2 łożyska na których kręcą się koła nośne czołgu AMC 35 . zresztą widać że dolne części łożysk nadal tkwią na wałkach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 A tu zdjęcie docisków kół które w trakcie skręcania kół trzymały bliźniaki w kupie. Z uwagi na koszta na razie nie piaskowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 A tu zestaw nakrętek pierwszych dociągających łożyska i koła na wałku . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 I tu ostatni detal z kół zamknięcie dekielek ze smarowniczką zewnętrzne koła od strony zewnętrznej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 na zdjęciu wałki mocowania kół z R 35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 Tu widać mocowanie koła w wózku w czołgu AMC 35 oraz widać dekielek ze smarowniczką w kółku podtrzymującym . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 tym razem wyszedł kawałek pancerza z czołgu renault D1 który ochrania zawieszenie . blachy są cieniutkie 5 mm ale jak widać kompletnie nieodpowiednie do ochrony zawieszenia skoro na 19 kul wystrzelonych w ten kawałek kilka kompletnie go przebiło a reszta spowodowała kompletne spękanie blachy i rozsypywanie się jej pod wpływem ostrzału. Widać że Renault D1 stał na dobrej linii ognia ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 a tu widoczne przestrzeliny i spękania blachy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Tu widać blachy między gąsienicami które są podnoszone na zawiasach. i wycięcie na łapkę blokady aby nie grzechotały w trakcie jazdy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 a tu rozkręcony i wyczyszczony zawór z regulacją do 4 cylindrowego silnika renault 85 o mocy 35 KM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 tu widok po skręceniu zaworu. Ciekawym kto zgadnie do jakiego pojazdu stosowano ten silniczek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 a tu zestaw takich samych zaworków, zdjęcie z renowacji silnika renault 85 od pojazdu opancerzonego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 teraz ciekawy elemencik czyli kopułka pancerna kierowcy transportera amunicyjnego i holownika działek p-panc Renault UE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 widok od tyłu na kopułkę , widać też zamek blokady kopułki do pozycji otwartej. po usytuowaniu zameczka można stwierdzić czy kopułka kierowcy czy mechanika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 widok na szczeliny obserwacyjne z przodu i coś co jest pod szczelinami , nie za bardzo wiem co było montowane w tej ramce??. jak ktoś ma zdjęcia wnętrza kopułki z tą ramką to niech zamieści zdjęcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 i cała kopułka od wnętrza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 Renault UE stowarzyszenia France 40" w którym miałem przyjemność się przejechać ;o) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 i kopułka kierowcy po renowacji Piaskowanie , malowanie antykorozyjne" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 i kopułka zamknięta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 Pojazd wykonany w roku 1940 z uwagi na numer kopułki 6417 40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 rozebrany i naprawiony zameczek z słabo czytelną sygnaturą Renault i wysokim numerem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landszaft Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 widoczny element kopułki kierowcy z 3 szparami obserwacyjnymi i jakimś detalem jaki był mocowany w ramce pod szparą , niestety nigdzie nie znalazłem zdjęcia co tam było zamontowane , na pewno żadne szkło pancerne, więc do czego to służyło ? , ramka była mocowana za pomocą śrubek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.