Jump to content

Idontcare

Forum members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Idontcare last won the day on May 9

Idontcare had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. O, serdeczne dzięki! Teraz to naprawdę jestem zdezorientowany... Zastanawiam się jakie one mają bicia na misce olejowej. Muszę ten Kraków odwiedzić :) podzielę się tym co zarejestruję.
  2. Dzięki za link, faktycznie znam ten silnik tylko nie skojarzyłem z tej perspektywy no i nie wiedziałem że ma polski gaźnik. Tak, to tłok i korbowód nr 3, niestety bez stopy. Za to w denku korbowodu znalazłem dwie bryłki metalu, które po wyczyszczeniu okazały się nakrętkami stopy korbowodu. Przy rozbiórce mojego silnika wychodzą różne ciekawostki, dwie załączam. Pierwsza to numer 892, cudem zachowany na dolnym półkarterze. Oczywiście połówki karteru były numerowane po to, żeby nie pomylić ich przy składaniu (dla niezorientowanych - otwory korpusu dzielonego w osi są obrabiane w złożeniu, p
  3. No proszę, nie wiedziałem że mają Juniora w MWP, bardzo ciekawe jaka jest jego historia. Z moim silnikiem został znaleziony kolektor ssący do Juniora, więc silnik też pewnie był. Można przypuszczać, że ktoś go po wojnie znalazł i wywiózł na złom.
  4. Jednak znalazłem :) Autor podpisał się u dołu po lewej. U mnie na dysku jest od 2018 roku, ciekawy jaki jest stan tego auta dzisiaj.
  5. Resztki ciężarówki też tam są, gdzieś mam zdjęcie z górną częścią kabiny (w strzępach), ale w tej chwili nie znajdę. Te, które wrzucam, były dostępne w sieci.
  6. Mam książkę z 1952 roku po polsku pt. Instrukcja o obsłudze i użytkowaniu samochodów FIAT mod. 666 N7, 666 RN, SPA mod. A.10000. Skoro Ministerstwo Transportu Drogowego i Lotniczego wydało taką instrukcję, to przypuszczam, że sprowadzono wcześniej do Polski większą liczbę takich pojazdów.
  7. Napisałem parę dni temu, jakby nie było na skrzynce to sprawdź spam.
  8. Jeden z kolegów zidentyfikował ten element jako dach od kabiny ciągnika Ursus :) W życiu bym nie wpadł, ale trafił. Wątek zamykam.
  9. Jak zobaczyłem to byłem przekonany że od Ziła 131, ale nie. Zdjęcie tylko jedno bo mnie spod płotu przegonił pies Baskerville'ów. Może ktoś skojarzy ciężarówkę, sam nie mam za bardzo pomysłów.
  10. Korpus od środka i element z tworzywa ze znaczkiem "V". nie upieram się, że przedwojenny.
  11. Elementy regulacji jakichś cięgien, tak myślę.
  12. Remanent garażowo-strychowy, może ktoś skojarzy któryś z tych elementów i przypisze do konkretnego pojazdu? Nie widzę żadnych czytelnych oznaczeń, jedynie na elemencie ze stożkiem (ostatnie zdjęcie, z prawej), który jest wykonany z jakiegoś tworzywa, jest znaczek "V". Kopułka firmy Magnet może być od Polskiego Fiata 508. Charakterystyczny jest element ze współśrodkowo umieszczonymi otworkami, wygląda jakby służył do pozycjonowania, tylko czego? Zdjęcia dodaję pojedynczo z uwagi na rozmiar.
  13. Skąd tego doktora wziąłeś :) Nie pamiętam, który to był numer, ale akcja była w sierpniu 2016, a materiał poszedł gdzieś dwa-trzy miesiące później.
×
×
  • Create New...

Important Information