Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/25/19 in all areas

  1. 1 point
    I pytanie z innej beczki: Na pierwszej stronie akurat ładnie koło siebie są zdjęcia S17 i S11. Na S17 boki są otwarte choć ogień jest prowadzony na wprost. Natomiast o wiele bardziej interesujące jest S11. Zestaw ogniowy przekręcony poprzecznie do osi pojazdu, strzelec "za kierownicą" ale boczki są podniesione. Czyli samo przekonstruowanie boków do formy jaką widzimy było wystarczające dla skutecznego obracania i używania armatki w pełnym zakresie 360 stopni. Chyba nawet już S6 pokazuje jak niewielkie adaptacje mogły dać pełnię swobody. To po co uchylne panele? Dla strzelania w ujemnych kątach podniesienia lufy? Ale wtedy tylko na boki - bez sensu. Czyżby sztuka dla sztuki?
  2. 1 point
    Elektryczny w 251/17? A skąd to wiadomo? A skoro już jesteśmy przy napędzie to pytanie do naszego 2cm flak 30/38. Jaki miał napęd aby przy szybko lecącym celu nadążać za nim (i wyprzedzać)?
  3. 1 point
    Nie, był ręczny. Natomiast wieżyczki lotnicze miały elektryczny.
  4. 1 point
    Ciekawe właśnie, co to było, albo HD 151/1 albo EDL 151/20, obie - co ciekawe - z napędem elektrycznym.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information